هیچ برخوردی نمی‌شود و هر کس هرچه دلش بخواهد می‌گوید

سیدجلال حسینی: ما به آن‌ها فکر نمی‌کنیم، سال‌ها است درباره ما حرف می‌زنند

مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: سال‌ها است درباره پرسپولیس صحبت می‌کنند. ما زیاد به آن ها فکر نمی‌کنیم. متاسفانه با ما اگر حرف بزنیم زود برخورد می‌شود ولی دیگران هر چه دل‌شان بخواهد درباره ما می‌گویند و برخوردی هم نمی‌شود.

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، سیدجلال حسینی در پایان بازی با ملوان که با پیروزی همراه بود، اظهار داشت: خسته نباشید به همگی. بعد از بازی مقابل گل گهر یک بازی سخت دیگر انجام دادیم. در نیم فصل دوم تمام بازی‌ها سخت است و تیم‌هایی که مدعی هستند کار سخت‌تری دارند.

او در مورد تیم ملوان عنوان کرد: امروز بچه‌ها مقابل تیمی که در نیم فصل نخست، عالی نتیجه گرفته بود و عالی بود، خوب کار کردند. خیلی جان‌دار بازی می‌کردند و بچه ها زحمت خود را کشیدند. جا دارد از هواداران تشکر کنم، هواداران امروز کمک کردند. در یک شرایط سخت کنار پرسپولیس هستند. امیدوارم که در بازی بعدی هم این روند خوب را ادامه دهیم.
مربی پرسپولیس درباره این که رقبایی مانند استقلال، مدام درباره پرسپولیس صحبت می‌کنند، خاطرنشان کرد: ما زیاد به این موضوع فکر نمی‌کنیم. سال‌ها است که این اتفاق می‌افتد. هر کسی هر حرفی که دلش می‌خواهد می‌زند و کسی نیست که جلوی آن‌ها را بگیرد. در چندین سالی که قهرمان می‌شدیم حرف‌هایی زده می‌شد که بدتر بود. متاسفانه اگر ما بخواهیم صحبتی کنیم خیلی زود برخورد می‌کنند.

سیدجلال حسینی در مورد این حریف و حدیث‌ها تصریح کرد: چندین بار گفتیم که اگر قرار باشد جواب بدهیم، می‌توانیم جواب بدهیم. از ما می‌خواهند که این کار را نکنیم و این اشتباه است. باید جواب بدهیم و شرایط طوری شده هر کسی هر چیزی که دلش می‌خواهد می‌گوید. هم کمیته انضباطی و هم کمیته اخلاق تا الان کاری نکرده‌اند که کار خوبی نیست. اصلا دوست نداریم تمرکزمان را از بین ببریم. در این سال این کارها را انجام داده‌ایم و یکسری نهادها مثل کمیته انضباطی و اخلاق هستند که برخورد نمی‌کنند و باعث می‌شود امثال آن‌ها درمورد هر چیزی صحبت کنند.

افزودن دیدگاه در خصوص این مطلب

فروشگاه پرسپولیس
×
فروشگاه پرسپولیس
خرید پیراهن اورجینال و هواداری از فروشگاه رسمی باشگاه پرسپولیس

خرید از فروشگاه