آن از دربی، این هم از بازی با گل‌گهر

امید عالیشاه: اگر بنیادی‌فر با من مشکل دارد، بگوید

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: آن از دربی، این هم از امروز. بنیادی‌فر اگر مشکل دارد بگوید. تهدید نکند. احترام یک امر متقابل است.

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، حرکات انفجاری و دریبل‌های امیدعالیشاه همچنان مدافعان حریف را وادار به توقف او با خطا می‌کند و داوران لیگ همچنان از اعلام پنالتی پرهیز می‌کنند. کاپیتان سرخپوشان پس از بازی در ارتباط با مسابقه و این مساله اظهار داشت: یک مقداری فکر می‌کنم تعطیلی لیگ روی روندمان تأثیرگذار بود. از سوی دیگر نمی‌دانم چرا چمن ورزشگاه اینقدر بلند بود؟ روی سنگینی بازی تأثیرگذار بود اما سه امتیاز را گرفتیم.
کاپیتان پرسپولیس درباره اعتقادش به خطای پنالتی که روی او در دقیقه ۱۶ انجام شد تاکید کرد: من تعجب می‌کنم، پنالتی‌ای که جلوی چشم داور اتفاق افتاد را نگرفت. من نمی‌دانم آقای بنیادی‌فر با من چه مشکلی دارد. اگر مشکلی داری برادر بیا رو در رو بگو من مشکلی دارم که نمی‌گویم یا اصلا دوست ندارم بگویم!
کاپیتان پرسپولیس در ادامه افزود: آن از وضعیت دربی این هم از الان! مثلا من را از کارت می‌ترسانی؟ می‌گویی کارت می‌دهم! کارت می‌دهم چه جمله‌ای است؟ موقعی که می‌خواهی صحبت کنی با احترام و با ادب صحبت کن. احترام متقابل است. دوره چاله میدان نیست قربانت بروم، زمین فوتبال است.

افزودن دیدگاه در خصوص این مطلب

فروشگاه پرسپولیس
×
فروشگاه پرسپولیس
خرید پیراهن اورجینال و هواداری از فروشگاه رسمی باشگاه پرسپولیس

خرید از فروشگاه