اوسمار به خاطر بازیکن حریف و اشتباه داور اخراج شد

سید جلال حسینی: بازیکنانمان فوق‌العاده بازی کردند

مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اوسمار به خاطر بازیکن حریف به زمین رفت و داور در اخراج او اشتباه کرد.

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، سیدجلال حسینی بعد از ادامه پیروزی‌های سرخپوشان در رقابت‌ها، بعد از مصاف با گل‌گهر سیرجان با توجه به اخراج اوسمار ویرا از سوی داور در کنفرانس خبری شرکت کرد و اظهار داشت: بازی خیلی خوبی بود و بازیکنان ما با شجاعت بازی کردند تلاش زیادی انجام دادند. انتظار داشتیم زمین چمن کوتاه تر باشد اما بلندی چمن بازیکنان ما را خسته کرد. توانستیم برد خیلی خوبی به دست بیاوریم. مهم ترین چیز این بود که هواداران تیم ما را در سیرجان هم تنها نگذاشتند و از آنها تشکر ویژه‌ای دارم.
وی در مورد دلیل اخراج سرمربی پرسپولیس گفت: آقای اوسمار نگران سلامتی بازیکن حریف بود و داشت راجع به مصدومیت او صحبت میکرد. این در حالی است که دو مربی حریف هم درون زمین رفته بودند ولی داور آنها را ندید و اوسمار هم رفت مصدومیت بازیکن را بگوید که اخراج شد. به نظرم داور در اخراج اوسمار اشتباه کرد.
حسینی در مورد صحنه مشکوک پنالتی روی عالیشاه گفت: کارشناسان می‌توانند بهتر نظر بدهند. مطئنم آن صحنه هم پنالتی بود. ولی امیدوارم صحنه توسط کارشناسان بررسی شود.
وی در مورد اینکه پرسپولیس در دفاع هم خوب بازی کرد، گفت: تعطیلات لیگ کار را برای ما سخت کرده بود و یکسری از بازیکنان در تیم ملی بودند. امروز هم بازی سنگینی بود و بازیکنان ما فوق‌العاده بازی کردند و به نظرم در دفاع و حمله خوب بودند.
وی در مورد غیبت بیرانوند گفت: غیبت چنین مهره‌ای همیشه تاثیرگذار است. هر وقت علی نباشد، جایش همیشه خالی است. از سوی دیگر همه بازیکنان در یک سطح خوب تمرین می‌کنند و می‌توانند به تیم کمک کنند.
وی در مورد شانس قهرمانی پرسپولیس گفت: ما بازی به بازی پیش می رویم. هم در لیگ برتر و هم جام حذفی بازی‌های سختی داریم و امیدوارم بتوانیم شرایط خوبمان را ادامه دهیم.

افزودن دیدگاه در خصوص این مطلب

فروشگاه پرسپولیس
×
فروشگاه پرسپولیس
خرید پیراهن اورجینال و هواداری از فروشگاه رسمی باشگاه پرسپولیس

خرید از فروشگاه