خاطرات خوب و بد پرسپولیس از بازی رفت برابر گل گهر

دیدار رفت تیم‌های فوتبال پرسپولیس و گل گهر در ورزشگاه آزادی با خاطرات خوب و بدی همراه بود و اینک سرخپوشان ایران، در بازی برگشت فردا (یکشنبه) در سیرجان میهمان تیم گل گهر خواهند بود.

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، سرخپوشان ایران فردا در بازی برگشت از هفته بیست و دوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران (جام خلیج فارس) میهمان تیم گل گهر در سیرجان خواهند بود.
بازی رفت دو تیم روز یکشنبه 16 مهر ماه 1402 در ورزشگاه آزادی برگزار شد و با تک گل شهاب زاهدی، پرسپولیس به برتری رسید. در این دیدار اتفاقاتی برای پرسپولیس و از سویی مصدومیتی تلخ برای بازیکن ملی‌پوش این تیم رقم خورد.
در دقیقه 7 این مسابقه، یاسین سلمانی با مصدومیت مواجه شد و پس از تعویض به دلیل پارگی رباط صلیبی و جراحی و روند بهبودی، از ادامه راه با قرمزپوشان تاکنون باز مانده است.
در دقیقه 40 این بازی، شهاب زاهدی با یک ضربه فنی و دیدنی دروازه گل گهر را باز کرد و اولین گل خود را برای پرسپولیس به ثمر رساند. نکته جالب توجه اینکه در هفته بعد از آن و در دیدار پرسپولیس برابر پیکان، زاهدی با به ثمر رساندن سه گل، هت تریک کرد.
در پایان آن رقابت جذاب و برد شیرین پرسپولیس در حضور هواداران خود، جشن قهرمانی پرسپولیس برای کسب کاپ سوپر جام برگزار شد و از سویی، پرسپولیس در جایگاه اصلی خود یعنی صدر جدول قرار گرفت.
پرسپولیس در حال حاضر با 21 بازی، 12 برد، 7 مساوی، 2 باخت، 28 گل زده، 13 گل خورده، تفاضل 15+ و 43 امتیاز در رده دوم جدول قرار دارد.
گل گهر با 21 بازی، 8 برد، 9 مساوی، 4 باخت، 24 گل زده، 15 گل خورده، تفاضل 9+ و 33 امتیاز در رده ششم جدول جای گرفته است.
دیدار برگشت دو تیم، فردا (یکشنبه) از ساعت 19 در سیرجان برگزار خواهد شد.

افزودن دیدگاه در خصوص این مطلب

فروشگاه پرسپولیس
×
فروشگاه پرسپولیس
خرید پیراهن اورجینال و هواداری از فروشگاه رسمی باشگاه پرسپولیس

خرید از فروشگاه