پیام باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس؛

دعوت از هواداران برای حضور پرشور در راهپیمایی روز قدس

باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس با صدور پیامی، از هواداران پرسپولیس و همچنین از اهالی فوتبال و ورزش دعوت کرد؛ در محکومیت جنایات بی‌حد و وحشیانه رژیم اشغالگر صهیونیستی و گستاخی اخیر نسبت به کشور عزیزمان در راهپیمایی جهانی روز قدس حضوری گسترده‌تر و فراتر از همیشه داشته باشند.

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، در این پیام آمده است؛ جهان مات و مبهوت از جنایات شیطانی است که از سوی رژیم غاصب صهیونیستی علیه بشریت در غزه و فلسطین اشغالی جریان دارد و در حمله گستاخانه به ساختمان کنسولی ایران در سوریه به اثبات رساند برای رفتارهای بی‌قید و بند خود هیچ حد و مرز جغرافیایی و بین‌المللی قائل نیستند.
از هواداران پرسپولیس و همچنین از اهالی فوتبال و ورزش دعوت می‌کنیم؛ با حضور پرشورتر از همیشه در راهپیمایی روز قدس، ضمن گرامیداشت تصمیم راهبردی و دوراندیشانه امام راحل (ره)، از مردم مظلوم فلسطین و آرمان آزادی قدس شریف حمایت کنند و صدایی رسا برای ملت مظلومی باشند که در محاصره ، اسارت و شرارت صهیونیست گرفتار آمده‌اند.

نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز قدس تدبیر عظیم و حکیمانه معمار تفکر وحدت اسلامی بود تا حمایت از مردم مظلوم فلسطین و دفاع از قدس شریف به نشانه شرافت همه مسلمانان جهان فصل الخطاب همه آن‌ها و بلکه همه آزاد اندیشان جهان قرار بگیرد. اتفاقات ماه‌های اخیر به خوبی نشان داد نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان چه تصمیم به جا و خردمندانه‌ای علیه رژیمی بود که به همه جهانیان ثابت کرده است برای جلوگیری از شرارت‌ها، خودسری‌ها و اقدامات علیه بشریت و معاهدات بین‌المللی آن، راهی جز نابودیش وجود ندارد.

روز قدس هر سال به ما یادآوری می‌کند؛ در تعالی و شرافت انسانی، بی‌تفاوتی نسبت به درد‌های دیگر انسان‌ها جایگاهی ندارد.
ملت شریف ایران همچنین به دنیا نشان خواهد داد مقابل تجاوز به حریم و مرزهای کشور عزیزمان که در عملیات تروریستی اخیر نمایان شد، ساکت باقی نمی‌ماند.
تصمیم انقلابی حضرت امام (ره) که بر دل و جان همه مسلمانان جهان نشست، نه فقط تدبیری برای حمایت از ملت مظلوم فلسطین و خروش در مقابل ظلم و بیداد رژیم اشغالگر صهیونیستی و هم پیمانان ستمگرش بود بلکه یادآوری به جهانیان بود که متعرض شدن نسبت به جهان اسلام با بی تفاوتی مسلمانان روبرو نخواهد شد.

این بار نیز گرد هم خواهیم آمد تا به مستکبران و مکاران عالم بگوییم، این حق بزرگ قابل معامله در ذهن‌های کوچک آن‌ها نیست.

باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس ضمن اعلام همدردی با ملت مظلوم فلسطین، بویژه مادران غم دیده و کودکان درد کشیده آن سرزمین، از هواداران و همه مردم فهیم، آگاه، عدالت طلب ایران اسلامی بویژه از هواداران و خانواده بزرگ پرسپولیس در همه نقاط جهان دعوت می‌نماید با حضور گسترده و پرشور در راهپیمایی‌های روز قدس پاسخ قاطعانه‌ای به رژیم اشغالگر قدس بدهند که با حمایت‌های بی پایان دولت آمریکا وارد مرحله جدیدی شده است.

روز جمعه همه در کنار هم در صفوف به هم پیوسته در لبیکی دوباره به ندای آزادی خواهی معمار کبیر انقلاب حضرت آیت الله خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای فریاد می‌زنیم؛ ایرانی هیچگاه چشم خود را برابر ظلم نمی‌بندد و فریادش برابر ظلم بلند است.

افزودن دیدگاه در خصوص این مطلب

فروشگاه پرسپولیس
×
فروشگاه پرسپولیس
خرید پیراهن اورجینال و هواداری از فروشگاه رسمی باشگاه پرسپولیس

خرید از فروشگاه