اعلام اسامی برندگان قرعه‌کشی دارندگان کارت هواداری پرسپولیس

با همکاری باشگاه پرسپولیس و بانک‌شهر، ۱۲ برنده بلیت بازی یا پیراهن پرسپولیس و کارت هدیه به حکم قرعه مشخص شدند.

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، نخستین قرعه‌کشی دارندگان کارت هواداری پرسپولیس در سال 1403 برگزار و ۱۲ برنده آن مشخص شدند.
این قرعه‌کشی همان‌طور که پیش از این اعلام شد؛ با همکاری باشگاه پرسپولیس و بانک‌شهر، مجری انحصاری صدور کارت هواداری، برگزار می‌شود. در جریان این قرعه‌کشی به نشانه این که هواداران یار دوازدهم تیم‌ها هستند، به حکم قرعه ۱۲ نفر برنده هدایای ویژه می‌شوند.
علی‌اکبر جوادپور، پیمان علائی، علی‌اصغر علی‌پور، مجتبی هزار دستان، پویا بانشی، ابوالفضل داداشلی، حمیدرضا رضا نیا، امیر حسین کیانی معین، حبیب یداللهی، علی مطیع، حمید لیاقتی و عمادرضا شایسته اسامی برندگان این قرعه‌کشی هستند.
کارت هدیه به هر ۱۲ نفر تعلق گرفت که از سوی بانک شهر به نشانی برندگان ارسال می‌شود. برندگان همچنین می‌توانند برای دریافت بلیت بازی سرخپوشان ایران مقابل ملوان بندر انزلی از هفته بیست و سوم رقابت‌های لیگ، با همراه داشتن کارت ملی خود تا ساعت ۱۲ روز پنج‌شنبه، 23 اردیبهشت 1403، به ساختمان مرکزی باشگاه مراجعه کنند.

شایان ذکر است کارت هواداری پرسپولیس که دریافت آن از طریق شعب بانک شهر در سراسر کشور و همچنین از درگاه اینترنتی این بانک به آسانی انجام می‌شود، در واقع یک کارت بانکی است. از این رو دریافت آن مستلزم پرداخت هیچ وجه اضافی نخواهد بود. این کارت از تمام مزایای کارت‌های بانکی همه بانک‌ها که به صورت روزمره در جامعه مورد استفاده قرار می‌گیرد و خدمات و تسهیلات ویژه‌ای که بانک شهر به مشتریان و دارندگان کارت‌های بانکی ارایه می‌دهد، بهره‌مند است. علاوه بر این موارد، دارندگان کارت هواداری پرسپولیس صادره از سوی بانک شهر از تخفیف‌ خرید بلیت بازی‌های خانگی پرسپولیس بهره‌مند هستند و به زودی تسهیلات و خدمات دیگری نیز برای هواداران دارنده این کارت، فعال خواهد شد.

افزودن دیدگاه در خصوص این مطلب

فروشگاه پرسپولیس
×
فروشگاه پرسپولیس
خرید پیراهن اورجینال و هواداری از فروشگاه رسمی باشگاه پرسپولیس

خرید از فروشگاه