حسین بادامکی: پرسپولیس در دربی به حقش نرسید

معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس گفت: پرسپولیس در این بازی به حقش نرسید و باید به استقلال تبریک بگوییم که به خواسته خودش رسید.

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، حسین بادامکی پس از تساوی دربی 103 اظهار داشت: بچه ها تلاش زیادی در این بازی کردند، اما به آن اندازه که زحمت کشیدند، برداشت نکردند. آنها به حق‌شان یعنی سه امتیاز نرسیدند.
وی ادامه داد: استقلال هم فقط آمده بود که نبازد و دنبال یک امتیاز بود. بازی مساوی شد و یک امتیاز هم گرفتند و به آنها تبریک می‌گویم.
معاون باشگاه پرسپولیس درباره ارزیابی خود از عملکرد خط دفاعی که پیش از مسابقه، بسیار روی آن بحث وجود داشت، افزود: بازی کاملا در اختیار ما بود و در زمین آنها خیمه زده بودیم. تیم ما خوشبختانه به کیفیتی رسیده که اگر بازیکنی نباشد، بقیه جای او را پر می‌کنند.
حسین بادامکی درباره احتمال جذب مهاجم خارجی خاطرنشان کرد: بازیکنانی که روی نیمکت داشتیم، بازیکنان خوبی هستند، به ویژه بابایی که اخیراً اضافه شده است. او کیفیت خوبی دارد. فکر می‌کنم اگر بیشتر به او اعتماد شود، می‌تواند جای خود را در تیم باز کند. البته تیم دنبال مهاجم است. اوسمار هم پیگیر است ولی نه این که هر مهاجمی را جذب کند. باشگاه نیز تلاش می‌کند تا بازیکنی را اضافه کنیم که به کیفیت تیم‌مان اضافه کند و خدای نا کرده مثل قبلی‌ها نشود و این بار اتفاق مثبتی برای تیم بیفتد و مشکل را حل کند. ما نباید شتاب‌زده عمل کنیم. فرصت خوبی در این تعطیلات هست تا ان‌شاءالله تصمیم خوبی بگیریم و اگر بازیکن باکیفیتی در بازار بود، بتوانیم جذب کنیم.

بادامکی درباره صحنه مشکوک به پنالتی روی عیسی آل کثیر در نیمه اول نیز بیان کرد: با توجه به اینکه تلویزیون هم صحنه آهسته آنچنانی نشان نداد، من صحنه را ندیدم. فیلترشکنم نیز کار نکرد تا فیلم آن صحنه را در فضای مجازی ببینم و به همین دلیل نمی‌توانم تحلیل درستی انجام بدهم. البته ما در دربی نیم‌فصل اول هم از اشتباه VAR ضربه خوردیم.

افزودن دیدگاه در خصوص این مطلب

فروشگاه پرسپولیس
×
فروشگاه پرسپولیس
خرید پیراهن اورجینال و هواداری از فروشگاه رسمی باشگاه پرسپولیس

خرید از فروشگاه