سروش رفیعی: در هر دو نیمه می‌توانستیم به گل برسیم

هافبک باتجربه تیم فوتبال پرسپولیس گفت: هم در نیمه اول می‌توانستیم به گل برسیم و هم در نیمه دوم. به حریف هم خدا قوت می‌گویم. نتیجه دلخواه آن‌ها بود.

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، سروش رفیعی پس از مصاف با استقلال، اظهار داشت: این بازی در کل به من نچسبید. با وجود اینکه فرصت‌های بهتری نسبت به استقلال داشتیم اما در نهایت نتیجه بیشتر دلخواه استقلال بود. به بازیکنان خوب این تیم و آقای نکونام خداقوت می‌گویم. امیدوارم در ادامه بتوانیم اختلاف امتیاز را جبران کنیم و صدرنشین شویم.

او در پاسخ به سوالی درباره موقعیت‌های کمتر پرسپولیس نسبت به بازی قبل، بیان کرد: فکر می‌کنم با توجه به شکل بازی که آقای نکونام برای این مسابقه انتخاب کرده بودند و فشردگی زیادی که در دفاع از زمین خودی داشتند، این شرایط به وجود آمد. البته باید بگویم که خیلی هم خوب این کار را در فاز دفاعی انجام دادند. ما هم سعی کردیم با بازیکنان خلاق موقعیت ایجاد کنیم که چند موقعیت خوب هم داشتیم اما در نهایت بازی مساوی شد. از هواداران تشکر می‌کنم که به استادیوم آمدند و ای کاش بازی گل داشت تا هیجان بیشتر می‌شد.

رفیعی در پاسخ به این سوال که آیا وجود VAR زیبایی بازی را بیشتر کرد؟ توضیح داد: بازی فوتبال با صحنه و موقعیت گل زیاد حساس و زیبا می‌شود اما در نهایت وجود VAR نیز برای فوتبال ما نیاز است. باید در همه بازی‌ها و استادیوم‌ها باشد.

او درباره افت کیفیت بازی در نیمه دوم افزود: ما در کل بازی تلاش داشتیم تا موقعیت‌سازی کنیم و بازی را ببریم. تیم استقلال خیلی خوب کارهای دفاعی را انجام داد و نمی‌شد بی‌محابا حمله کنیم. ما می‌خواستیم با مالکیت توپ، موقعیت ایجاد کنیم و متاسفانه موقعیت‌های ما گل نشد. می‌شد در نیمه دوم هم به گل برسیم اما در نیمه اول موقعیت‌های بهتری داشتیم.

رفیعی درباره پرتاب بطری توسط هواداران تصریح کرد: به هر حال دربی است و این اتفاقات همیشه هست. یک اتفاق معمولی است.

افزودن دیدگاه در خصوص این مطلب

فروشگاه پرسپولیس
×
فروشگاه پرسپولیس
خرید پیراهن اورجینال و هواداری از فروشگاه رسمی باشگاه پرسپولیس

خرید از فروشگاه