برای هدف‌مان تا آخرین لحظه می‌جنگیم

اوسمار ویرا: ناراحت هستم، ما تساوی نمی‌خواستیم

سرمربی برزیلی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: امروز ناراحت هستم که به نتیجه دلخواه نرسیدیم. ما تمام سعی خودمان را کردیم تا برنده بازی باشیم. تساوی برای ما رضایت‌بخش نیست.

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، اوسمار لوس ویرا در پایان دربی شماره 103، اظهار داشت: می‌خواهم به نمایش زیبایی که تماشاگران ایجاد کردند، تبریک بگویم؛ مخصوصاً به هواداران تیم خودمان. ما تمام سعی‌مان را کردیم که برنده بازی باشیم، اما نشد. همه دیدند که ما تمام سعی‌مان را کردیم تا با پاسکاری و حرکات رو به جلو نتیجه بازی را بگیریم،‌ آن‌هم مقابل تیمی که در کل لیگ با آن روش بازی کرده و به نتایجی که می‌خواسته رسیده است. امروز ناراحتم که نتوانستیم موقعیت‌های بیشتری که می‌خواستیم را به دست بیاوریم. بازی‌های زیادی از لیگ مانده و ما تا آخر می‌جنگیم تا به هدف‌مان برسیم.

وی ادامه داد: در اوایل نیمه اول روی ما کمی فشار بود. به همین خاطر رو به بازی بلند آوردیم با اینکه روش بازی ما این نیست. ما بعد از به دست گرفتن بازی، توانستیم بازی را روی زمین بیاوریم و با پاسکاری بازی را کنترل کنیم، ولی توپ‌های‌مان در هجده قدم حریف آن‌طور که می‌خواستیم به ثمر نرسید. بازیکنان ما توانستند روی توپ‌های هوایی هم موفق باشند و در این زمینه خیلی خوب عمل کردند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که «استقلال در نیمه اول خیلی روی ضدحملات و فضای پشت سر اسماعیلی‌فر حساب باز کرده بود و آیا قبل از بازی نسبت به روش استقلال آشنایی داشتند؟» عنوان کرد: ممنونم بابت دید خوب‌تان به بازی. دقیقاً همین اتفاق افتاد. استقلالی‌ها در 15 دقیقه ابتدایی بازی از جایی که ماشاریپوف بود می‌خواستند وارد عمق دفاع ما شوند. توانستیم در میانه بازی با مسعود ریگی و مهدی ترابی صحبت کنیم و گفتیم لازم است در ضدحملات حریف، به دانیال کمک کنند تا جلوی این تاکتیک حریف گرفته شود.

اوسمار در واکنش به سؤالی درباره قضاوت وحید کاظمی در این بازی و صحنه مشکوک رخ داده روی آل‌کثیر در محوطه جریمه تصریح کرد: درباره داوری عادت ندارم زیاد صحبت کنم. برای این کار متخصصان وجود دارند. داوری چیزی نیست که ما در مورد آن حرف بزنیم و بهتر است کارشناسان حرف بزنند.

وی راجع به آخرین وضعیت جذب مهاجم خارجی و اینکه درویش اعلام کرده است باید سرمربی در این‌باره نظر بدهد، عنوان کرد: همانطور که قبل از بازی گفتم تمام تمرکز ما در طول هفته روی دربی بود. ما از فردا دوباره بازیکنان آزاد را بررسی می‌کنیم تا ببینیم چه بازیکنی می‌تواند بیاید و کاری متفاوت از عیسی آل‌کثیر و بابایی انجام دهد. ما نمی‌خواهیم صرفاً یک بازیکن را بیاوریم، می‌خواهیم بازیکنی بیاوریم که بتواند به ما کمک کند.

ویرا درباره اینکه آیا به تساوی رضایت داشت یا معتقد است که استقلال از شکست فرار کرد؟ گفت: ما مثل تماشاگران از تساوی رضایت نداریم چون بهترین فرصت بود که به حریف‌مان نزدیک شویم و از آن پیش بیفتیم. فکر می‌کنم در ۲۰ دقیقه آخر تلاش‌مان را کردیم و چند ضربه داشتیم مثل آن خطایی که پشت ۱۸ قدم داشتیم. تا آخرین لحظه حمله کردیم تا به نتیجه‌ای که می‌خواستیم برسیم. با این وجود، لیگ ادامه دارد و همان‌طور که گفتم برای رسیدن به هدف هواداران و خودمان، تا آخرین لحظات می‌جنگیم.

افزودن دیدگاه در خصوص این مطلب

فروشگاه پرسپولیس
×
فروشگاه پرسپولیس
خرید پیراهن اورجینال و هواداری از فروشگاه رسمی باشگاه پرسپولیس

خرید از فروشگاه