دروازه‌بانی در دنیا نیست که یک روزهایی بد نیاورده باشد

بهروز سلطانی: پرسپولیس از دفاع تا حمله با برنامه است

پیشکسوت پرسپولیس و فوتبال ایران گفت: این پرسپولیسی که ما در این چند هفته دیدیم حقش پیروزی دربی و قهرمانی است.

بهروز سلطانی در گفتگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، درباره دربی و ارزیابی خود از شرایط کنونی پرسپولیس اظهار داشت: قبل از هر چیز باید بگویم دوست دارم همه تیم‌ها خوب باشند و فوتبال با کیفیت ارائه بدهند. خوب بودن تیم‌هایی مثل سپاهان و تراکتور در کنار پرسپولیس و استقلال، فوتبال ملی ما را تقویت می‌کند.
وی ادامه داد: در ارتباط با دربی، باید بگویم بازی‌ استقلال مقابل مس رفسنجان را دیدم. انتظار من از استقلال خیلی بیشتر از این‌ها بود. سطح خوبی از فوتبال را از آنها ندیدم. این برای فوتبال ملی ما هم می‌تواند باعث نگرانی باشد. همان‌طور که بازی خوب همیشه به نتیجه ختم نمی‌شود. نتیجه گرفتن هم همیشه دلیل بازی خوب نیست.
دروازه‌بان دهه 60 پرسپولیس خاطرنشان کرد: این روزها پرسپولیس را خیلی خوب و سرحال می‌بینم. بر اساس مسائل فنی و قواعد فوتبال شانس پیروزی را 70 به 30 به سود پرسپولیس می‌دانم. جدای از دربی، پرسپولیس اگر همین منوالی که در این چند هفته دیدیم را ادامه بدهد، برای قهرمانی بازی می‌کند. پرسپولیس از دفاع تا حمله دارای پلن بازی است.
سلطانی درباره تاثیر مسائل حاشیه‌ای دربی روی نتیجه اضافه کرد: آن 30 درصد را به خاطر همین مسائل گفتم. این 30 درصد را برای مسائل داوری و حاشیه‌ها و کارهایی که ممکن است حریف خارج از مسائل فنی سراغش برود کنار گذاشتم ولی می‌شود اینها را هم مدیریت کرد. پرسپولیس نفرات باتجربه‌ای را در زمین و بیرون از آن دارد.
وی در ارتباط با علیرضا بیرانوند و عملکرد او افزود: اتفاق خاصی روی نداده است. او بهترین دروازه‌بان ایران است. هیچ گلری در دنیا نداریم که گل بد نخورده باشد. بهترین‌ها هم یک روزهایی بدشانسی می‌آورند. این باعث نمی‌شود قضاوت من درباره بیرانوند تغییر کند چون او در طول زمانی طولانی، خودش را ثابت کرده است. من به سهم خودم از او حمایت می‌کنم.

افزودن دیدگاه در خصوص این مطلب

فروشگاه پرسپولیس
×
فروشگاه پرسپولیس
خرید پیراهن اورجینال و هواداری از فروشگاه رسمی باشگاه پرسپولیس

خرید از فروشگاه