حمید درخشان: برای دربی، از پرسپولیس یک فوتبال زیبا می‌بینیم

پیشکسوت فوتبال ایران و پرسپولیس گفت: در این دربی حداقل یک چیز قطعی است. این که از پرسپولیس یک فوتبال خوب و زیبا می‌بینیم.

حمید درخشان در گفتگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس درباره دربی پیش رو اظهار داشت: امیدوارم بازی خوبی از کار در بیاید. هر دو تیم کار خودشان را بلد هستند و آن را خوب انجام می‌دهند. در مورد این دربی حداقل یک نکته قطعی است. این که پرسپولیس حتما خوب بازی می‌کند و فوتبال بهتر و زیبا‌یی ارایه می‌دهد ولی طرف مقابل نگاهش این است که مساوی هم برای آنها ارزش پیروزی دارد. ما (پرسپولیس) باید هوشیار باشیم. آنها در ضدحمله و ضربات ایستگاهی خوب هستند و البته چون برای‌شان تساوی هم ارزشمند است شگردهای خاص خودشان را خواهند داشت.
وی در ارتباط با ارزیابی خود از تاثیر تغییرات خط دفاعی، ادامه داد: بازیکنانی که جایگزین می‌شوند باید تمام توان خود را بگذارند تا معلوم شود که می‌توانند پرسپولیس را در موقع لزوم، گارانتی کنند. آنها باید خیلی هوشیارانه بازی کنند و روی بازی با تمام توان کنترل داشته باشند. بازی در خط دفاع فقط توان بدنی و تحرک بالا نیست. بخشی از کار گرفتن تصمیم‌های خوب با سرعت بالا است و همچنین باید بتوانند بازیکنان حریف و خودی را از نظر روانی مدیریت کنند.
سرمربی پیشین سرخپوشان، خاطرنشان کرد: پرسپولیس از نظر فوتبالی در این بازی کم نمی‌آورد و البته آن قدر بازیکن میدان دیده داریم که خوب می‌دانند در دربی فقط ارایه فوتبال تعیین کننده نیست و روی حریف و تدابیرش آگاهی دارند. پرسپولیس باید خود را برای مسایل مختلفی که در بازی رقم می‌خورد آماده کند.

افزودن دیدگاه در خصوص این مطلب

فروشگاه پرسپولیس
×
فروشگاه پرسپولیس
خرید پیراهن اورجینال و هواداری از فروشگاه رسمی باشگاه پرسپولیس

خرید از فروشگاه