خوش‌قولی 2 میلیاردی طبیعت در قبال سرخ‌پوشان پایتخت

اولین پرداختیِ سود حاصل از فروش تون ماهی پرسپولیس از طرف شرکت طبیعت سبز پارس کهن به آکادمی پرسپولیس اهدا شد.

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، امروز، مدیران، مربیان و برخی از بازیکنان آکادمی پرسپولیس به همراه بعضی از اصحاب رسانه به منظور رقم زدن یک اتفاق مهیج میهمان شرکت طبیعت بودند. در این مراسم، مبلغ 2 میلیارد تومان به عنوان اولین پرداختیِ سود حاصل از فروش تون ماهی پرسپولیس – طبیعت از طرف شرکت طبیعت سبز پارس کهن به این آکادمی اهدا شد.
این اقدام، در حالی صورت گرفت که تا پیش از این، هیچ اسپانسری در ایران اقدام به انجام این کار نکرده بود و طبیعت برای اولین بار، به عنوان اسپانسر و حامی یک تیم ورزشی، به تمام تعهدات و وعده‌های خود در قبال طرف مقابلش جامه عمل پوشاند. علاوه بر آن، این شرکت معتقد است که آکادمی‌های ورزشی از جمله آکادمی فوتبال پرسپولیس، آینده‌سازان و مهره‌های کلیدی ورزش کشور هستند که نقش اصلی را در رشد و پرورش بازیکنان با استعداد و خوش‌آتیه ایفا می‌کنند. به همین دلیل، باید تحت حمایت همه‌جانبه قرار بگیرند تا بستری برای پرورش نسل جدید فوتبال کشور و زمینه‌ساز خلق بازیکنان مستعد و با مهارت برای درخشیدن در تیم ملی باشند.
گفتنی است که هواداران ارتش سرخ، سهم بزرگی در اعطای این کمک مالی به آکادمی پرسپولیس داشتند زیرا به طور مستقیم در فروش تون ماهی پرسپولیس – طبیعت دخیل و در جمع‌آوری این مبلغ، همراه بودند تا حمایت بی‌دریغ خود را از باشگاه پرسپولیس نشان دهند.
لازم به ذکر است که با تداوم حمایت هواداران و خرید بیش از پیش محصول مشترک طبیعت و پرسپولیس، پرداخت‌های دیگری هم در نوبت‌های بعدی به تیم و آکادمی پرسپولیس صورت خواهد گرفت. بنابراین، اگر شما هم می‌خواهید در مسیر حمایت از تیم محبوبتان قدم بردارید، تون ماهی پرسپولیس – طبیعت را خریداری کنید و به ارتش سرخ طبیعت بپیوندید.

افزودن دیدگاه در خصوص این مطلب

فروشگاه پرسپولیس
×
فروشگاه پرسپولیس
خرید پیراهن اورجینال و هواداری از فروشگاه رسمی باشگاه پرسپولیس

خرید از فروشگاه