امیدوارم ماجرای نادیده گرفتن پنالتی‌های پرسپولیس تمام شود

رضا درویش: مشکل مالکیت مشترک حتما حل می‌شود

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: پرسپولیس هر روز بهتر می‌شود. هماهنگ‌تر و منسجم‌تر می‌شود. امشب که برده‌ایم باز هم می‌گویم باز هم پنالتی ما را نگرفتند. مشکل مالکیت مشترک حتما حل می‌شود ولی این که به کجا می‌رویم با ما نیست و نمی‌دانیم.

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، رضا درویش پس از پیروزی سه گله سرخپوشان ایران در سومین پیروزی پیاپی با هدایت سرمربی برزیلی، عنوان کرد: ابتدا به اهالی سیستان و بلوچستان تسلیت عرض می‌کنم. همچنین مصیبت وارده به دو تن از عزیزان رسانه را تسلیت می گویم. در ارتباط با مسابقه‌ای که داشتیم باید گفت؛ بازی خوبی بود. بچه‌ها انسجام و هماهنگی خوبی از خودشان نشان دادند. پنج بازیکن جدید وارد تیم شده‌اند و برای هماهنگی زمان بیشتری لازم است. خدا را شکر هر قدر از زمان حضورشان می‌گذرد انسجام بیشتری پیدا می‌کنند.
وی ادامه داد: امروز که بازی را بردیم می‌گویم؛ در این مسابقه، باز هم پنالتی مسلم ما گرفته نشد. فکر می‌کنم گل ما هم آفساید نبود. اگر در نتیجه نزدیک‌تر این اتفاق می‌افتاد منجر به مشکلاتی برای تیم‌مان می‌شد. امیدوارم یک روز این مشکلات مرتفع شود و ما بعد از بازی گله‌مند نباشیم.

رضا درویش در مورد اینکه مسوولان تأمین اجتماعی اعلام کردند تمایلی به خرید باشگاه پرسپولیس ندارند، گفت: این مسایل فراتر از اختیارات و حوزه عملکرد باشگاه، مدیرعامل، هیات مدیره و حتی شاید فراتر از وزارت ورزش باشد. این‌ها تصمیماتی کلان در سطحی بالاتر از وزارت است و شاید دولت در این باره تصمیم می‌گیرد. بهتر است کسانی که این تصمیم‌ها را می‌گیرند به چنین سوالاتی پاسخ بدهند و ما در جریان آن نیستیم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره بحث صدور مجوز حرفه‌ای و نگرانی از بابت مالکیت مشترک دو باشگاه پرسپولیس و استقلال خاطر نشان کرد: هم وزیر ورزش و هم معاونان ایشان همه انسجام بسیار خوبی داشتند تا مشکلات برطرف شود. از جمله بحث مالکیت که آقای هاشمی اعلام کرد دغدغه‌ای بابت آن نداریم و بحث مالکیت مرتفع شده است. پرسپولیس تحت پوشش یک وزارتخانه خاص است و استقلال جای دیگر و از این بابت مشکلی وجود ندارد. حتی بحث استانداردسازی ورزشگاه آزادی هم بود که رئیس شرکت تجهیز همه عوامل را بسیج کردند تا آن هم آماده شود. فکر می‌کنم تا یکی، دو روز دیگر مدارک آن هم برای بارگذاری آماده شود.

وی در پاسخ به این سوال که چند تیم عربستانی هم مالکانی مشترک دارند و آیا به نظر شما بین تیم‌های عربستانی و ایرانی تبعیض قائل نمی‌شوند، تصریح کرد: اینها مسایلی است که فدراسیون فوتبال ما باید پاسخگو باشد. یک باشگاه که نمی‌تواند مستقیم با AFC مکاتبه داشته باشد. همانطور که می‌دانید الان نزدیک به چهار سال است پول باشگاه ما در AFC مسدوده شده است. ما مکاتبات بسیاری هم انجام دادیم، ولی برای این کار صرفاً تلاش باشگاه کارساز نیست و یقیناً باید مسئولان فدراسیون فوتبال پیرامون آن تلاش کنند. به هر حال باید تمام مسئولان بانک مرکزی، وزارت اقتصاد و فدراسیون فوتبال پای کار باشند. نه اینکه الان یک چیز بگویند و سال بعد دوباره شما بپرسید این پول چه شد؟!

مدیرعامل سرخپوشان در پاسخ به این پرسش که باشگاه پرسپولیس تحت پوشش چه وزارتخانه‌ای است؟، گفت: به نظرم وزارت کار است. تأمین اجتماعی هم تحت پوشش وزارت کار است.

رضا درویش در پاسخ به این پرسش که آیا نگران حذف پرسپولیس از آسیا به دلیل مالکیت مشترک نیست، اظهار کرد: بحث مالکیت را یقین دارم که ظرف چند روز آینده حل می‌شود. اینکه کجا برود را ما تصمیم‌گیرنده نیستیم، ولی مسوولان متوجه شده‌اند. در جلسه پنجشنبه هفته گذشته هم آقای هاشمی مُصر بود. از اینکه سال گذشته هم استقلال استانداردها را به دست نیاورده بود احساس مسوولیت زیادی شده است و یقیناً این مشکلات را حل می‌کنند.

افزودن دیدگاه در خصوص این مطلب

فروشگاه پرسپولیس
×
فروشگاه پرسپولیس
خرید پیراهن اورجینال و هواداری از فروشگاه رسمی باشگاه پرسپولیس

خرید از فروشگاه