در پرسپولیس باید در تمام بازی‌ها با قدرت بازی کنید

سیدجلال حسینی: جام حذفی فعلا تمام شد، می‌رویم برای لیگ برتر

مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: جام حذفی تمام شد. می‌رویم برای لیگ برتر. کار سختی داریم. خیلی خوب بودیم ولی باید روز به روز بیشتر تلاش کنیم.

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، سیدجلال حسینی پس از پیکار توام با پیروزی مقابل نفت و گاز گچساران اظهار داشت: بعد از مدت‌ها روی نیمکت پرسپولیس بودم. خدا را شکر برد خوبی بود و بچه‌ها زحمت کشیدند.

او در پاسخ به سوال درباره مسایل قراردادی با پرسپولیس اضافه کرد: مشکلی بود که درست شد.

حسینی درباره شرایط پرسپولیس خاطرنشان کرد: تیم خوب است و بچه‌ها شرایط خوبی دارند. امروز هم بازی خوبی بود و بازیکنان خیلی خوب بازی کردند. جام حذفی فعلا برای ما تمام شد و برای لیگ برتر آماده می‌شویم.

مربی پرسپولیس درباره دربی بیان کرد: بازی به بازی پیش می‌رویم. استقلال، سپاهان و تراکتور تیم‌های حاضر در کورس هستند. بچه‌های ما باید روز به روز بیشتر تلاش کنند که ما روز به روز پیش برویم.

مربی پرسپولیس درباره عملکرد خط دفاعی عنوان کرد: قبلا هم خوب بود. یک مرحله سخت داشتیم که گذراندیم. شرایط، بازی به بازی پیش می‌رود. نیم‌فصل دوم کار برای همه تیم‌ها سخت است. بچه ها تلاش می‌کنند و امیدوارم بتوانیم روند خوبی را دامه دهیم‌.

او درباره خریدهای جدید پرسپولیس تصریح کرد: آن‌ها هم باید تلاش‌شان را بیشتر بکنند. اصلا کاری نداریم که یک بازی یا دو بازی خوب هستند. در پرسپولیس اصلا این طور نیست. باید در تمام مسابقات با تمام قدرت بازی کنند و نظم تیمی داشته باشند.

حسینی در پاسخ به این سوال که پرداخت‌ها در پرسپولیس به حد نصاب نرسده است، افزود: دقیقا همین طور است و امیدوارم باشگاه این موضوع را حل کند تا بچه‌ها بتوانند شرایط‌شان را چه از لحاظ مالی و چه فوتبالی حفظ کنند.

افزودن دیدگاه در خصوص این مطلب

فروشگاه پرسپولیس
×
فروشگاه پرسپولیس
خرید پیراهن اورجینال و هواداری از فروشگاه رسمی باشگاه پرسپولیس

خرید از فروشگاه