مشکل مالی از بچگی من بوده و در آینده هم خواهد بود

افشین پیروانی: هرکسی مالکیت پرسپولیس را بگیرد باید به آن افتخار کند

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تیم ما از زمان بچگی من که هوادارش بودم، مشکل مالی داشت. باید راهکاری اندیشید. هرجا و هرکسی که مالکیت پرسپولیس را بگیرد باید به آن افتخار کند.

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، افشین پیروانی پس از پیروزی پرگل سرخپوشان ایران در مسابقه جام حذفی، اظهار داشت: بازی خوبی بود و به تیم نفت و گاز هم تبریک می گویم که فوتبال بازی کرد. ما هم پرسپولیس هستیم چه در تهران و چه در شهرستان باید ببریم. حالا باید ببینیم در مرحله بعدی با چه تیمی بازی خواهیم کرد.
وی در مورد مشکلات مالی پرسپولیس ادامه داد: شب گذشته مدیرعامل باشگاه در جمع اعضای تیم حاضر شدند. قرار شد تا آخر سال پرداختی دیگری به بازیکنان داشته باشند. این تیم از زمان بچگی من که هوادارش بودم مشکل مالی داشت و بعدها که بازیکن، مربی و سرمربی و مدیر این تیم شدم همچنان مشکلات مالی ادامه داشت. این مشکلات در آینده هم ادامه خواهد داشت!
مدیر تیم فوتبال پرسپولیس افزود: تیمی که پرطرفدار است نباید چنین شرایطی داشته باشد. تیمی که با بردش میلیون ها نفر خوشحال می‌شوند نباید با این شرایط روبه‌رو شود. برخی تیم ها بودجه و اندوخته ابتدای فصل شان مشخص است و حتی در پایان فصل چند برابر اندوخته ابتدای فصل را دارند ولی پرسپولیس همیشه مشکل مالی دارد و باید راهکاری ارایه بدهیم.
پیروانی در مورد نگرانی هواداران بابت واگذاری پرسپولیس عنوان کرد: هر کسی مالک پرسپولیس شود باید به آن افتخار کند. پرسپولیس؛ قدمت، سابقه، تاریخ، تمدن و میلیون ها هوادار دارد و باید به این تیم کمک کند.
وی در مورد وضعیت بیماری برادرش، غلامحسین پیروانی عنوان کرد: او برادر و عزیز ما است. شرایطش اکنون خوب و عمل جراحی سنگینی را پشت سر گذاشته است. از همه کسانی که پیگیر وضعیت او بودند تشکر می کنم.

افزودن دیدگاه در خصوص این مطلب

فروشگاه پرسپولیس
×
فروشگاه پرسپولیس
خرید پیراهن اورجینال و هواداری از فروشگاه رسمی باشگاه پرسپولیس

خرید از فروشگاه