برای بازی بعد، حضور هواداران خیلی مهم است

اوسمار ویرا: روی پلن دوم رفتیم و حریف را کنترل کردیم

سرمربی برزیلی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: ذوب‌آهن در زمین خودش حریف خیلی سختی است. واقعا خوب بودند و برای کنترل آن ها سراغ پلن بعدی خودمان رفتیم و نتیجه را گرفتیم ولی باید روی مشکل گل‌نشدن موقعیت‌ها کار کنیم.

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، اوسمار لوس ویرا بعد از نمایش هیجان برانگیز مردانش که با پیروزی مقابل ذوب‌آهن همراه بود، اظهار داشت: همیشه بازی مقابل ذوب آهن در این زمین سخت است. به‌خصوص در این فصل رقابت‌ها که عملکرد خوبی داشتند. می‌خواستم از سرمربی این تیم و بازیکنان‌شان تعریف کنم که حتی با یک بازیکن کمتر بازی خوب‌شان را ادامه دادند. تغییر تاکتیکی که در زمین ایجاد کردند یک‌سری مشکل برای ما ایجاد کرد اما توانستیم کنترلش کنیم.
وی ادامه داد: وقتی نیمه نخست به پایان رسید، برنامه بازی‌مان را عوض کردیم تا روی دفاع‌هایشان کنترل بیشتری داشته باشیم. مدل بازی ذوب آهن ما را مجبور کرد شیوه بازی‌مان را عوض کنیم و با اجرای طرح و نقشه دیگر، مالکیت توپ را به میزان بیشتری در دست داشته باشیم.

سرمربی سرخپوشان ایران خاطرنشان ساخت: خیلی خوشحالم که بازیکنان هدفی که داریم را فهمیده‌اند ولی متاسفانه از ضدحملاتی که داشتیم نتوانستیم استفاده کنیم تا گل‌هایمان را بالاتر ببریم اما برنده شدیم. از تماشاچیان و طرفداران‌مان که حمایت‌مان کردند هم باید تشکر کنم. بازی بعد در جام حذفی حضور تماشاگران را خواهیم داشت و از ما حمایت می‌کنند. این برای ما مهم است.

اوسمار در این مورد که تیمش به شکل عجیبی موقعیت‌های بسیار ایجاد می‌کند ولی عدم استفاده از موقعیت‌ها می‌تواند در ادامه مشکل‌ساز شود، عنوان داشت: یک ضعفی بوده که نتوانستیم از بعضی فرصت‌هایمان استفاده کنیم. این‌گونه شرایط به ما کمک می‌کند؛ در تمرینات بعدی‌مان روی این نقاط ضعف بیشتر تمرکز و آن‌ها را برطرف کنیم.

او در مورد ارزیابی خود از عملکرد عبدالکریم و ارونوف عنوان کرد: همیشه بازیکنی که از خارج از کشور می‌آید شاید اول راه یک مقدار استرس داشته باشد، اما برای بازی اولشان خوب بودند. این بازی اول یک شوک برایشان بود، اما در نهایت در تمرینات مشخص می‌شود کدام بازیکن بهتر و آماده‌تر است و همان فیکس بازی می‌کند.

افزودن دیدگاه در خصوص این مطلب

فروشگاه پرسپولیس
×
فروشگاه پرسپولیس
خرید پیراهن اورجینال و هواداری از فروشگاه رسمی باشگاه پرسپولیس

خرید از فروشگاه