گفته بودم امیر شما را شگفت‌زده می‌کند

مهدی ترابی: امیدواریم آقای درویش را فردا ببینیم و اتفاقات خوبی بیفتد

بازیکن ملی پوش تیم پرسپولیس گفت: هجمه بی‌دلیلی روی اوسمار بود. از این هم بهتر می‌شویم. دیدید همان طور که گفتم دروازه‌بان جوان ما، همه ر اشگفت زده کرد. از هواداران هم با وجود پیروزی عذرخواهی می‌کنیم. امیدواریم آقای درویش را هم فردا ببینیم و اتفاقات خوبی بیفتد.

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، مهدی ترابی پس از پیروزی سرخپوشان ایران مقابل ذوب‌آهن از هفته هجدهم رقابت‌های لیگ، اظهار داشت: می‌دانستیم امروز بازی سختی در پیش داریم. حریف را خیلی خوب آنالیز کرده بودیم و خدا را شکر به سه امتیاز رسیدیم. به هواداران هم تبریک می‌گویم و هم با وجود پیروزی، عذرخواهی می‌کنم. ما می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم. خود من شاید در یکی دو صحنه کمی سهل انگاری کردم. متاسفانه نتوانستیم گل‌های بیشتری بزنیم. امیدوارم در بازی بعدی جبران کنیم.
وی در خصوص حضور عبدالکریم حسن و ارونوف در این بازی، خاطرنشان کرد: اولین بازی بود که مجوز داشتند. بازیکنان خوبی هستند و امیدوارم در ادامه لیگ به ما کمک کنند. ضمن اینکه به امیر دروازه‌بان‌مان هم تبریک می‌گویم. بازی قبلی گفتم که شما را شگفت زده می‌کند و دیدید که دروازه‌بان خوبی است.
ترابی در خصوص استقبال کم تماشاگران از این بازی، عنوان کرد: به هرحال شرایط آب و هوایی سختی بود. ما هم درک می‌کنیم. هوا برای خودمان هم سرد بود. وظیفه داریم از هواداران تشکر کنیم و ممنون هستیم که آمدند.
وینگر پرسپولیس در مورد اینکه رقیبان مستقیم در این هفته با هم پیکار داشتند، تصریح نمود: ما به بازی‌های خودمان نگاه می‌کنیم. فعلا به رقیبان کاری نداریم. هر بازی برای ما حکم فینال دارد. امیدوارم سه امتیازها را جمع کنیم تا در پایان فصل به قهرمانی برسیم.
ترابی در مورد هجمه‌هایی که روی اوسمار ایجاد شده و به بخشی از هواداران هم منتقل شده بود، عنوان داشت: هجمه‌ای توخالی وارد کردند ولی الان می‌بینید که عملکرد خوبی داشته است. در بازی اول هم اگر بدشانس نبودیم حداقل نتیجه مساوی می‌شد. اتفاقاتی هم در آن بازی افتاد ولی مطمئن باشید عملکردمان بهتر از این هم می شود.
وی با اشاره به مشکلات مالی پرسپولیس، گفت: واقعا درخواست داریم آقای درویش هرچه سریع‌تر این مشکلات را حل کند. امیدوارم فردا سر تمرین او را ببینیم و توضیحی به بچه‌ها بدهد. واقعا اوضاع خوب نیست. بچه‌ها خیلی تحت فشار هستند. لطفا اگر امکان دارد فردا سر تمرین حضور داشته باشید. دوست نداریم اتفاقی بیفتد که از دستش خارج شود.
ترابی تصریح کرد: در مورد پرداختی‌ها می‌گویم؛ دوست داریم دوستانه‌تر حل شود و اتفاقات خوب بیفتد و شرایط از دست کسی در نرود. ان‌شاالله بیاید و اتفاقات مثبتی بیفتد. تا نیم فصل حدود 33 درصد گرفتیم در صورتیکه تیم های دیگر حداقل 60-50 درصد گرفته‌اند. از سال گذشته هم آپشن‌های قرارداد را طلب کار هستیم. به بچه‌ها کم لطفی می‌شود.
وی در پاسخ به این سوال که اگر مشکلات مالی وجود دارد چگونه پرسپولیس در نقل و انتقالات خوب کار کرده، گفت: فصل نقل و انتقالات همه تیم‌ها بازیکن می‌گیرند اما بازیکنی که در تیم بوده، مظلوم‌ واقع می‌شود! بچه‌های ما از سال گذشته طلب دارند و یک کلمه حرف نزدند ولی دوست داریم از طرف باشگاه اتفاق مثبتی بیفتد و بچه‌ها خوشحال شوند. همه همین را می‌گویند که اگر پول هست چرا برای ما نیست؟ نمی‌گوییم بازیکن نگیرند اما اگر پول هست باید به این بچه‌ها که زحمت کشیدند و سال قبل 3 قهرمانی آوردند هم نگاه شود.

افزودن دیدگاه در خصوص این مطلب

فروشگاه پرسپولیس
×
فروشگاه پرسپولیس
خرید پیراهن اورجینال و هواداری از فروشگاه رسمی باشگاه پرسپولیس

خرید از فروشگاه