هرچه گفتم محترمانه بود

افشین پیروانی: بیرانوند مستحق این کارت نبود، هواداران از تیم حمایت کنند

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس اظهار داشت: این اولین کارت قرمز من بود و بیرانوند مستحق آن کارت نبود. هر آن چه به داور گفتم محترمانه بود. از هواداران می‌خواهم از تیم حمایت کنند.

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، افشین پیروانی پس از پیروزی سرخپوشان که در نهایت با توجه به شرایط داوری برای او منجر به دریافت کارت قرمز شد، اظهار داشت: فوتبال برد و باخت دارد. تیم ما خوب بازی کرد و حقش هم برد بود. حتی در نیمه اول هم موقعیت‌های خوبی داشتیم و در هر دو نیمه برتر از حریف بودیم.

وی در مورد دریافت کارت زرد و قرمز از داور این دیدار، ادامه داد: حدود ۴۰ سال است در فوتبال حضور دارم و اولین کارت قرمز خود را دریافت کردم! چه زمانی که بازیکن و چه زمانی که مربی، سرمربی و مدیر بودم. امروز یک روز خاص برای ما است و در نهایت اگر حرفی زده‌ام، محترمانه بوده است.

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه علیرضا بیرانوند با یک بار خوابیدن حتی اگر هم بخواهد وقت تلف کند، نباید کارت زرد بگیرد، خاطرنشان ساخت: اکثر دروازه‌بان‌های تیم‌های حریف این حرکت را انجام می‌دهند در حالی که بیرانوند قصدی هم برای تمارض نداشت. به نظر من تصمیم داور، سخت‌گیرانه بود اما نباید قضاوت خوب تیم داوری را هم نادیده گرفت. باید به آن‌ها خسته نباشید بگوییم و انشاءالله تلاش می‌کنیم دیگر کارت قرمز نگیریم.

پیروانی افزود: صحبت‌های من خیلی محترمانه بود و بحث خاصی نبود. دوست نداشتم علیرضا بیرانوند که بهترین دروازه‌بان حال حاضر فوتبال ایران است از بازی بعدی محروم شود.

وی درباره اظهارات فرشاد فرجی مبنی بر اینکه ۳۰ درصد دریافتی داشته‌اند، اظهار کرد: باشگاه پرسپولیس متاسفانه مشکل مالی دارد و دریافتی ۳۰ درصد است، همه در حال تلاش کردن هستند. به بازیکنان و کادر فنی خسته نباشید می‌گوییم و از هواداران نیز تشکر می‌کنیم و از هواداران درخواست می‌کنیم حمایت کنند تا به هدف مان که قهرمانی است برسیم.

افزودن دیدگاه در خصوص این مطلب

فروشگاه پرسپولیس
×
فروشگاه پرسپولیس
خرید پیراهن اورجینال و هواداری از فروشگاه رسمی باشگاه پرسپولیس

خرید از فروشگاه