حسین بادامکی: رفیعی، دروازه‌بان باکیفیتی است و نگران نیستیم

معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس گفت: بازی خوبی مقابل تراکتور ارائه دادیم و می‌توانستیم در همان نیمه اول کار را تمام کنیم. با اضافه شدن بازیکنان جدید، کیفیت تیم بالاتر هم می‌رود.

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، حسین بادامکی پس از پیروزی سرخپوشان ایران در هفته هفدهم رقابت‌های لیگ برتر خلیج فارس، اظهار داشت: بازی خوبی بود. با اینکه طرفداران‌مان در ورزشگاه حضور نداشتند اما انرژی مثبت‌شان همراه تیم بود. خدا را شکر که به ویژه در نیمه دوم خیلی خوب بازی کردیم. هر چند می‌توانستیم درهمان نیمه اول هم بازی را تمام کنیم و به گل برسیم. فکر می‌کنم امروز یک بازی خیلی خوب و حساب شده انجام دادیم و از این بابت به بازیکنان و کادر فنی تبریک می‌گویم. انشاالله در بازی‌های بعد بازیکنان جدید دیگری هم اضافه شوند و با قدرت بیشتر حضور پیدا کنیم و باز هم کیفیت بالاتر از این را شاهد خواهیم بود.

او در رابطه با بازی عیسی آل‌کثیر و ادعای نادرست بعضی درباره بسته بودن پنجره داخلی نقل و انتقالات پرسپولیس و احتمال شکایت باشگاه تراکتور، توضیح داد: اتفاقا قبل از این استعلام گرفته بودیم و پنجره داخلی ما بسته نبود و نیست. سازمان لیگ، ظهر همین امروز کارت آل‌کثیر را صادر کرد و اگر پنجره‌مان بسته بود قراردادش اصلا ثبت نمی‌شد.

حسین بادامکی در رابطه با پرونده مالیاتی رادوشوویچ و در پاسخ به این ابهام که چرا باشگاه از همان ابتدا نسبت به پرداخت نقدی اقدام نکرد، عنوان داشت: باشگاه ضمانت‌هایی به اداره مالیات داده بود و این اداره نامه‌هایش را به باشگاه ارسال کرد. اداره مالیات همین جوری یک نامه رسمی را به باشگاهی نمی‌دهد و کار ما درست بود. با این وجود وکیل رادوشوویچ اصرار داشت که فیش‌های واریزی به ایشان داده شود و ما هم این کار را کردیم و پنجره باز شد.

معاونت ورزشی باشگاه پرسپولیس درباره عملکرد سرمربی پرسپولیس تصریح کرد: بازی قبل هم ما بدشانسی آوردیم. موقعیت خاصی روی دروازه ما ایجاد نشد و یک اتفاق باعث شد تا بازی را ببازیم. مقابل آلومینیوم موقعیت‌های خوبی هم داشتیم. کیفیت تیم ما با وجود بازیکنانی که اضافه شدند، بالا رفته و تیم خوبی داریم. تمرینات و شرایط فنی خوبی در تیم حاکم است و بچه‌ها هم واقعاً با انگیزه و با جان و دل کار می‌کنند.

وی ادامه داد: تنها مشکل ما همین پنجره نقل‌وانتقالات بود که باز شد. اگر ITC دو بازیکن خارجی‌مان هم امروز می‌رسید، خیلی بهتر بود ولی خب انشاالله برای بازی بعد با تمام نفرات شرکت می‌کنیم.

بادامکی درباره محرومیت علیرضا بیرانوند از همراهی تیم در مصاف بعدی لیگ، اضافه کرد: علی‌رغم اینکه فشار زیادی مبنی بر اینکه دروازه‌بان دوم ما جوان و کم تجربه است، وجود دارد اما گلر دوم ما (رفیعی) دروازه‌بان با کیفیتی است. در دو بازی تدارکاتی که درون دروازه بود گل خوردیم ولی تیم هم در شرایط مسابقه نبود. مطمئن باشید اگر میدان ببیند یکی از دروازه‌بان‌های آینده‌دار فوتبال ما است.

معاون ورزشی پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا برای جذب دروازه‌بان، برنامه‌ای در دستور کار است یا نه؟ افزود: بزرگسال که نمی‌توانیم جذب کنیم. زیر ۲۳ سال هم دروازه‌بانی که در لیگ برتر بازی کرده و صاحب تجربه باشد باشد، فکر نمی‌کنم در دسترس باشد. رفیعی که به عنوان دروازه‌بان دوم کار می‌کند، دروازه‌بان بسیار باکیفیتی است و نگران نیستیم. باید به او انگیزه و روحیه بدهیم که بتواند موفق باشد.

“آیا این مسابقه آخرین بازی شهاب زاهدی برای پرسپولیس بود؟” بادامکی در پاسخ به این سوال مطرح کرد: چرا آخرین بازی؟ ما دو، سه بازیکن دیگر‌مان هم پیشنهاد دارند. همه چیز منوط به رضایت اوسمار است، اگر قرار باشد اتفاقی بیافتد باید ایشان نظر بدهند.

افزودن دیدگاه در خصوص این مطلب

فروشگاه پرسپولیس
×
فروشگاه پرسپولیس
خرید پیراهن اورجینال و هواداری از فروشگاه رسمی باشگاه پرسپولیس

خرید از فروشگاه