بیرانوند را محروم کردند، پیروانی را اخراج

اخطار در هنگام اقدامات پزشکی!

تیم فوتبال پرسپولیس از حضور دروازه‌بان شماره یک خود و فوتبال ایران در مصاف بعدی لیگ محروم است چون هنگامی‌که در حال دریافت کمک‌های پزشکی بود از داور مسابقه کارت زرد دریافت کرد!

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، سرخپوشان ایران در حالی یک پیروزی ارزشمند توام با کلین شیت به دست آوردند که حالا با محرومیت دروازه‌بان شماره یک خود برای بازی با ذوب‌اهن رو به رو هستند.
این محرومیت ناشی از دریافت اخطار چهارم در این فصل است.
این کارت زرد در حالی از سوی داور این مسابقه به علیرضا بیرانوند نشان داده شد که او در حال دریافت کمک پزشکی بود و کادر پزشکی توسط خود داور مسابقه به زمین مسابقه فراخوانده شد. دروازه‌بان‌ها در صورت آسیب‌دیدگی این امکان را دارند که به دلیل عدم امکان ادامه مسابقه بدون حضور دروازه‌بان یکی از تیم‌ها برای زمان بیشتری در زمین تحت مداوا قرار بگیرند. در این شرایط با محاسبه وقت تلف شده از سوی تیم داوری از تضییع حق تیم مقابل نیز جلوگیری می‌شود. در چنین شرایطی علیرضا بیرانوند در حالی به اتهام تمارض با کارت زرد روبه رو شد که کادر پزشکی بالای سر او و هنوز در زمین حاضر بود!
کارشناسان داوری هم این تصمیم را سخت‌گیرانه دانسته‌اند و به جهت اعتراضی که نسبت به این موضوع از سوی عوامل تیم وجود داشت، افشین پیروانی هم با کارت قرمز روبه رو شد.

افزودن دیدگاه در خصوص این مطلب

فروشگاه پرسپولیس
×
فروشگاه پرسپولیس
خرید پیراهن اورجینال و هواداری از فروشگاه رسمی باشگاه پرسپولیس

خرید از فروشگاه