فروشگاه اینترنتی پرسپولیس افتتاح شد

فروشگاه اینترنتی باشگاه پرسپولیس که از طریق سایت باشگاه در دسترس قرار دارد، فعالیت رسمی خود را آغاز کرده است و در فاز نخست، پیراهن‌های اصلی و هواداری در حال عرضه و در دسترس هواداران قرار دارد.

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، فروشگاه اینترنتی پرسپولیس به نشانی fc-perspolis.com/shop از مدتی قبل راه‌اندازی شده است. این فروشگاه که از طریق سایت رسمی باشگاه نیز در دسترس هواداران و علاقمندان قرار دارد در راستای ارایه خدمات بهتر و آسان به هواداران عزیز طراحی شده است.
فروشگاه اینترنتی پرسپولیس در فاز نخست فعالیت خود، عرضه پیراهن رسمی پرسپولیس در دو نمونه اصلی و هوادارای را در قالب کیت‌های مختلف آغاز کرده است. هواداران پرشمار پرسپولیس از این پس می‌توانند البسه مورد نیاز خود را با برند اصلی و کیفیت مورد تایید از طریق این فروشگاه خریداری و تامین نمایند.
با توجه به در پیش بودن نوروز باستانی ایرانیان، بدون تردید، پیراهن پرسپولیس می‌تواند یکی از بهترین هدایا برای عزیزان پرسپولیسی باشد.
فروشگاه اینترنتی پرسپولیس، همچنین در نظر دارد به زودی امکان سفارشی سازی این کیت‌ها را با نام و شماره‌های دلخواه هواداران فراهم آورد. ضمن آن‌که در آینده نزدیک اقلام جدیدی به سبد محصولات این فروشگاه اضافه خواهد شد.

افزودن دیدگاه در خصوص این مطلب

فروشگاه پرسپولیس
×
فروشگاه پرسپولیس
خرید پیراهن اورجینال و هواداری از فروشگاه رسمی باشگاه پرسپولیس

خرید از فروشگاه