تقابل دیدنی پرسپولیس و آلومینیوم در آغاز نیم فصل دوم

تیم فوتبال پرسپولیس در شرایطی به مصاف نماینده اراک می‌رود که در هفته اول رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران با نتیجه یک بر صفر به برتری رسیده بود.

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، سرخپوشان ایران، استارت لیگ بیست و سوم را با برتری برابر آلومینیوم زدند و هم اینک نیز در اولین بازی از دور برگشت این رقابت‌ها، در شهر اراک میهمان این تیم هستند و برای صعود به صدر جدول رده‌بندی، نیاز به سه امتیاز این بازی دارند.
پرسپولیس در حالی نیم فصل دوم را آغاز می‌کند که با 15 بازی، 8 برد، 6 مساوی، یک باخت، 19 گل زده، 10 گل خورده، تفاضل گل 9+ و 30 امتیاز در رده سوم جدول قرار دارد و تیم آلومینیوم با 15 بازی، 6 برد، 4 مساوی، 5 باخت، 12 گل زده، 14 گل خورده، تفاضل گل 2- و 22 امتیاز در رده هشتم جای گرفته است.
پرسپولیس در آخرین بازی از نیم فصل اول این رقابت‌ها در برابر مس رفسنجان به تساوی یک بر یک رضایت داد و آلومینیوم نیز در بازی مقابل ملوان بندر انزلی در اراک، به تساوی یک بر یک رسید.
دو تیم پرسپولیس و آلومینیوم اراک با تغییرات کادر فنی، روز پنج‌شنبه هفته جاری برای ارائه یک بازی جذاب و دیدنی در برابر هم به میدان خواهند رفت.

افزودن دیدگاه در خصوص این مطلب

فروشگاه پرسپولیس
×
فروشگاه پرسپولیس
خرید پیراهن اورجینال و هواداری از فروشگاه رسمی باشگاه پرسپولیس

خرید از فروشگاه