حضور خانواده بزرگ پرسپولیس در راهپیمایی 22 بهمن

باشگاه پرسپولیس در پیامی، خانواده بزرگ پرسپولیس را به حضور گسترده در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت كرد.

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، در این پیام آمده است؛ حضور گسترده خانواده بزرگ پرسپولیس در راهپیمایی شکوهمند یوم ا… 22 بهمن نشان تجدید بیعت با آرمان‌های امام راحل و مقام معظم رهبری و پاسداری از خون شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی است.
پیشکسوتان، ورزشکاران و هواداران باشگاه میلیونی پرسپولیس همچون سال‌های گذشته دوشادوش مردم در این گردهمایی تاریخی شرکت کرده و با حضور خود، استکبار جهانی را مأیوس خواهند کرد.

پیروزی انقلاب اسلامی ایران به رهبری معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) سرفصل تازه‌ای برای تاریخ معاصر بشریت بود که با گذشت سال‌ها و درایت مقام معظم رهبری هنوز فتح بابی برای بیداری اسلامی و استکبار ستیزی در سراسر کره زمین است.

اکنون وقت آن است که صحنه آزمونی دیگر را با حضور حماسی خود، لبریز از شور و شعور کنیم. در این بین خانواده بزرگ پرسپولیس اعم از مدیران، پیشکسوتان، ورزشکاران و هواداران میلیونی هم قطعا همچون سال‌های گذشته با حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن در صفوف به هم پیوسته ملت شهیدپرور و حماسه آفرین ایران، حضور به هم رسانده و با مشت های گره کرده خود استکبار جهانی را مأیوس خواهند کرد.

افزودن دیدگاه در خصوص این مطلب

فروشگاه پرسپولیس
×
فروشگاه پرسپولیس
خرید پیراهن اورجینال و هواداری از فروشگاه رسمی باشگاه پرسپولیس

خرید از فروشگاه