نوجوانان پرسپولیس تاریخ‌ساز شدند

تیم نوجوانان پرسپولیس حضور درخشان خود در فصل جاری رقابت‌های لیگ برتر تهران را با کسب عنوان قهرمانی، کامل کرد و با کسب جام در این رده برای باشگاه تاریخ‌ساز شد.

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، تیم نوجوانان پرسپولیس با پیروزی در بازی روز جمعه از هفته بیست و هشتم، مقام قهرمانی خود را قطعی کرد.
این قهرمانی دو هفته مانده به پایان رقابت‌ها با اختلاف ۱۲ امتیاز نسبت به تیم دوم به دست آمد.
برنامه سه ساله و هدفمند باشگاه پرسپولیس در رده‌های پایه، از جمله در اختیار گذاشتن مجموعه شهید درفشی‌فر برای استقرار آکادمی، به ثمر نشست و به کسب جام قهرمانی در رده سنی نوجوانان تهران انجامید.
در ابتدای فصل جاری رقابت‌ها، حسن خانمحمدی که اکثر بازیکنان فعلی تیم نوجوانان را در رده نونهالان پرورش داده بود با تصمیم محسن خلیلی، مدیر آکادمی و موافقت مدیرعامل باشگاه، به یک رده سنی بالاتر آمدند تا این گونه ثمره کار خود را ببینند.
نوجوانان پرسپولیس، از ابتدای فصل با ده پیروزی پیاپی عزم جدی خود برای کسب عنوان قهرمانی را نشان دادند و در تمام طول فصل، در صدر جدول قرار گرفتند.
سرخپوشان نوجوان، امروز با گل‌های امیررضا سینکایی ناصری و ماهان حسینعلی‌زاده تیم پارسیان جوان را شکست دادند و با کسب سه امتیاز، جام قهرمانی را از آن خود کردند.

افزودن دیدگاه در خصوص این مطلب

فروشگاه پرسپولیس
×
فروشگاه پرسپولیس
خرید پیراهن اورجینال و هواداری از فروشگاه رسمی باشگاه پرسپولیس

خرید از فروشگاه