اطلاعیه باشگاه درباره یک پرونده حقوقی

هواداران در جریان باشند، برخی افراد با ارایه اطلاعات نادرست یا فکت‌های دست‌کاری شده در تلاش هستند با ایجاد شبهه، فضای اطراف پرسپولیس را تیره و تار نشان دهند.

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، طی روزهای گذشته برخی از فعالان فضای مجازی و کاربران شبکه‌های اجتماعی خبری مبنی بر شکایت باشگاه پرسپولیس از علی اکبر طاهری و حسین عبدی را منتشر و در پی آن ادعاهایی را مطرح کرده‌اند تا در این مقطع حساس با فکت‌های نادرست، به نوعی شبهاتی را ایجاد کرده باشند.
این در حالی است که به عنوان نمونه، صدور احکام این پرونده‌ها به ماه‌ها قبل برمی‌گردد. دلیل شکایت نیز، طرح موضوع در جلسه مجمع عمومی باشگاه پرسپولیس به تاریخ ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ بود. مجمع برای پیگیری مبالغی که توسط مدیریت وقت در سال ۱۳۹۵ به یکی از پیشکسوتان عضو هیات مدیره باشگاه تحویل شده بود، دستور رسیدگی داد و باشگاه ملزم به اجرای مصوبه است. این مبلغ به‌عنوان پاداش از محل لیگ قهرمانان آسیا در سال ۲۰۱۵ توسط AFC به باشگاه پرسپولیس تعلق گرفت که به این عضو هیات‌مدیره تحویل داده شده بود. اسنادی هم مبنی بر بازگشت آن به حساب‌های باشگاه وجود نداشت و مجمع خواستار رسیدگی به این موضوع شد. بر همین اساس باشگاه پرسپولیس شکایتی را طرح کرد که در نهایت رای آن صادر شد.
حال چرا این موضوع در این مقطع از سوی برخی در فضای مجازی مطرح شده جای بررسی دارد.
متأسفانه برخی جریان‌ها طی روزهای اخیر با همین ترفندها و گاهی نیز با انتشار اخبار کذب سعی در تیره و تار نشان دادن شرایط فعلی دارند. بی‌شک طی روزهای آینده با از بین رفتن این فضای پرابهام، نقاب از چهره‌ها کنار خواهد رفت. ماه هیچ وقت تا همیشه پشت ابر باقی نخواهد ماند و دست این گروه قلیل برای هواداران واقعی پرسپولیس رو خواهد شد.

افزودن دیدگاه در خصوص این مطلب

فروشگاه پرسپولیس
×
فروشگاه پرسپولیس
خرید پیراهن اورجینال و هواداری از فروشگاه رسمی باشگاه پرسپولیس

خرید از فروشگاه