تسلیت باشگاه پرسپولیس به مناسبت شهادت حضرت امام موسی کاظم (ع)

باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس با صدور پیامی، سالروز شهادت هفتمین امام شیعیان، غریب کاظمین را به مسلمانان جهان به ویژه شیعیان، ملت شریف ایران و هواداران پرسپولیس تسلیت گفت.

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، در متن این پیام آمده است: امروز سالگرد شهادت هفتمین امام شیعیان حضرت امام موسی کاظم (ع) است که علم و دانش او حتی زبانزد دشمنانش شد.

بزرگواری که در فرو خوردن ناراحتی و غضب چنان شهره شد که با همین لقب در تاریخ و در دل عاشقان ولایت و امامت ثبت گردید. او با سلاح برنده فهم، دانش و منطق، برابر ظلم و جور زمانه خویش به پا خواست تا زورمداران زمانه‌اش که در بحث و کلام و در دلیل و برهان، برابرش عاجز بودند برای رو در رو نشدن با اقیانوس خروشان فضل و کرامت الهی ایشان، از دیوارهای زندان یاری بگیرند اما خشت و گل هم برابر این دانایی خدایی سر تعظیم فرود می‌آورد. با عجزی که داشتند، او را نیز همچون پدرانش در پایان عمری پربار با ناجوانمردی به شهادت رساندند و غریبانه در کاظمین به خاک سپردند. گویی فرزندان عالم تابش، حضرت امام رضا (ع) و حضرت معصومه (س) نیز این غریبی را از او به ارث برده بودند، هر چند امروز آنها در میان عاشقان و دلدادگان خود غربتی را احساس نمی‌کنند و کعبه آمال دل‌های عاشق هستند.

باب الحوائج بود و صبور و چون آخرین فرستاده خدا، او را امین می‌خواندند و باشد که به یاری خدا غباری از کمالات این ستاره‌های پرفروغ امامت بر جان و روح ما بنشیند.

باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس این روز را به حضرت ولی عصر (عج)، مقام معظم رهبری، عموم مسلمانان جهان به ویژه شیعیان، ملت شریف ایران و هواداران پرسپولیس تسلیت می‌گوید.

افزودن دیدگاه در خصوص این مطلب

فروشگاه پرسپولیس
×
فروشگاه پرسپولیس
خرید پیراهن اورجینال و هواداری از فروشگاه رسمی باشگاه پرسپولیس

خرید از فروشگاه