تبریک باشگاه پرسپولیس به مناسبت میلاد با شکوه و عظمت امیرالمومنین علی (ع)

باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس در پیامی، 13 رجب، سالروز میلاد با سعادت اختر تابناک آسمان ولایت، مولی‌الموحدین حضرت علی (ع) را تبریک گفت و روز مرد را گرامی داشت.

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، در این پیام آمده است؛ چه فرخنده روزی است 13 رجب که خلقت انسان با ولادت شیر خدا، حضرت علی (ع)، تکامل یافت. خداوند در ماهی که پیامبر عظیم‌الشان اسلام آن را متعلق به پروردگار متعال دانسته است، انسانی کامل برای تمام دوران را از دل خانه خود به مردم جهان هدیه نمود تا روشنایی برای تمام اعصار باشد. فرزند عالی آدم که مظهر خوبی‌ها شد و در دل تاریخ، عظمت و شکوه او الهام بخش و امید ساز گردید. به‌راستی که کلمات را توان بازشناساندن او به مردمان نیست.

مولود کعبه و مولای موحدان، حضرت علی(ع)، مظهر شرافت، دانایی، شجاعت، از خودگذشتگی، تقوی، بی‌نیازی و عدالت بود. چراغی که پس از حضرت رسول اکرم (ص) مسیر رستگاری را پیش روی مسلمانان تمام دوران، نمایان کرد تا در طول تاریخ امتداد یابد.

باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس، این روز باشکوه و پر خیر و برکت را به مسلمانان جهان، ملت بزرگوار ایران و به ویژه هواداران پرسپولیس، شاد باش گفته و با گرامیداشت روز مرد، آن‌را به تمام مردان و مردپروران این سرزمین تبریک می‌گوید.

افزودن دیدگاه در خصوص این مطلب

فروشگاه پرسپولیس
×
فروشگاه پرسپولیس
خرید پیراهن اورجینال و هواداری از فروشگاه رسمی باشگاه پرسپولیس

خرید از فروشگاه