نظام وظیفه تصمیم خوبی گرفت

یحیی گل‌محمدی: این مدل وضع قانون و نادیده گرفتن آن، فضاحت برای فوتبال بود

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تجربه خوبی بود که افراد آگاه و کارشناس تصمیم بگیرند و اینطور نباشد که دو سه نفر قانون وضع کنند و آخرش هم به این فضاحت برسد. این برای فوتبال ما جای تاسف دارد.

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، یحیی گل‌محمدی در کنفرانس خبری پیش از بازی آخرین هفته نیم فصل نخست لیگ برتر خلیج‌فارس اظهار داشت: خیلی خوشحال هستیم در این شهر حضور داریم و از هواداران پرسپولیس که از ما استقبال کردند خیلی متشکریم.
وی افزود: آخرین بازی نیم فصل است و شرایط ما و حریف در جدول باعث می‌شود شاهد یک بازی خوب باشیم. مس رفسنجان اخیرا نتایج خوبی نگرفته اما با توجه به اینکه دوست دارند شرایط شان را در جدول بهتر کنند، برای برد وارد زمین خواهند شد. در این چند بازی به نظرم استحقاق شکست را نداشتند. تیم خوب و مربیان خوبی دارند و می‌توانند اینجا روزهای خوبی را برای مس رفسنجان به وجود بیاورند.

گل محمدی ادامه داد: بچه‌های ما هم انگیزه زیادی دارند و فردا شاهد بازی خوبی خواهیم بود. هدف اصلی ما هم باتوجه به وضعیت جدول، این است که بتوانیم سه امتیاز را بگیریم و خودمان را در بالای جدول نگه داریم. برای این منظور، بازیکن محروم نداریم اما وحید امیری، یاسین سلمانی، مرتضی پورعلی‌گنجی و میلاد سرلک مصدومان از هفته‌های گذشته ما هستند.

سرمربی سرخپوشان درباره تاثیری که اعلام فهرست تیم ملی روی عملکرد مردانش خواهد داشت، خاطرنشان کرد: بازیکنان ما به قدری حرفه‌ای هستند که به این مسایل توجه نکنند. در هر صورت زمان اعلام لیست غافلگیرکننده بود اما شاید 90 درصد بازیکنان مشخص بودند. ما به انتخاب کادر فنی تیم ملی احترام می‌گذاریم و برای‌شان آرزوی موفقیت داریم. باتوجه به اینکه اکثر بازیکنان این تیم باتجربه هستند و قرعه خوبی هم داریم، فکر کنم این تیم بتواند با یک آمادگی خوب تا فینال برود. بازیکنان ما باتجربه و دنیا دیده هستند و مربیان خوبی هم دارند. انشاا… شاهد نتایج خوبی خواهیم بود.
گل‌محمدی درباره اعلام وضعیت جدید نظام وظیفه درباره سربازی فوتبالیست‌ها تصریح کرد: میلاد سرلک که فکر کنم مشکلی نداشته باشد و در تیم خواهد ماند. تصمیم خوبی از سوی نظام وظیفه گرفته شد و فکر کنم 35-40 بازیکن این مشکل را داشتند و تا آخر فصل می‌توانند در تیم ها باشند. محمد عمری هم فکر نکنم تصمیمی غیر از ماندن در پرسپولیس بگیرد، شاید بتواند خودش را سرباز کند اما قطعا چیزی که مهم است این است که در تیم بماند تا ببینیم سال بعد چه خواهد شد؟
وی درباره تصمیم‌های اخیر فدراسیون و کمیته‌های آن در نادیده گرفتن تخلفات بعضی باشگاه‌ها و حذف گزینه کسر امتیاز با توجه به شرایط خیلی بدی که برای بعضی باشگاه‌ها پیش می‌آمد، عنوان داشت: صحبت زیاد شد. اتفاقات عجیبی در بحث واضع قوانین رخ داد. من خودم راجع به این مسایل صحبت کردم و گفتم که مشکلات زیادی برای تیمها ایجاد خواهد شد. شاید این قوانین زیاد کارشناسانه نبود. وقتی می‌خواهیم این چنین تغییرات عمده در نقل و انتقالات ایجاد کنیم، باید از همه کارشناسان و سرپرستان و سرمربیان و بازیکنان و اصحاب رسانه سوال پرسیده شود. متاسفانه خیلی عجولانه و غیرکارشناسی این کار را کردند و قطعا صدمات زیادی به باشگاه و خود ما وارد شد. ما نتوانستیم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا که سخت هم بود صعود کنیم. شاید تجربه خوبی بود که افراد آگاه و کارشناس تصمیم بگیرند و اینطور نباشد که دو سه نفر قانون وضع کنند و آخرش هم به این فضاحت برسد. این برای فوتبال ما جای تاسف دارد.

افزودن دیدگاه در خصوص این مطلب

فروشگاه پرسپولیس
×
فروشگاه پرسپولیس
خرید پیراهن اورجینال و هواداری از فروشگاه رسمی باشگاه پرسپولیس

خرید از فروشگاه