جرات دخالت در کار آقا یحیی را ندارم

علیرضا بیرانوند: به جان دو فرزندم به شوخی هم به کنعانی‌زادگان حرفی نزدم

دروازه‌بان شماره یک فوتبال ایران گفت: اصلا جرات ندارم در تصمیم فنی آقای گل‌محمدی دخالت کنم. به جان دو فرزندم به حسین (کنعانی‌زادگان) هم درباره موضوع خودروها حتی به شوخی حرفی نزدم.

به گزاش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، اظهار داشت: به باشگاه بزرگ پرسپولیس و هواداران این تیم تبریک می‌گویم. بازی خیلی سختی بود. به تیم شمس آذر قزوین هم تبریک می‌گویم که واقعاً نشان داد، غول‌کُش است. تیم‌های بزرگی را شکست داده و امتیاز گرفته است. همه بچه‌ها کار بزرگی انجام دادند، مخصوصاً اینکه 10 نفره هم شدیم. برد این مسابقه در ادامه راه خیلی به ما کمک می‌کند. دیدید بچه‌ها 10 نفره در چنین بازی سنگینی مقابل تیمی که 9 بازی نباخته بود، چه پیروزی ارزشمندی کسب کردند.
وی در پاسخ به سوال خبرنگار مبنی بر این‌ که چند ساعت عجیب و غریب را تجربه کرده است و به عنوان بازیکن ملی‌پوش با کنعانی‌زادگان بر سر ابطال مجوز حواله خودرو درگیر شده است، ضمن رد این موضوع اضافه کرد: حسین کنعانی را هم بچه‌های تیم ملی و هم بچه‌های پرسپولیس دوست دارند. به جان دو بچه‌ام اگر خبر رسمی به گوش ما رسیده باشد که مثلا مجوز خودرو باطل شد. ما به شوخی هم نگفتیم که حسین چه کار کردی؟ اصلاً من به بازیکن تیم خودم که می‌دانم، می‌خواهم یک سال در کنار او بازی کنم، بی‌احترامی نخواهم کرد.

وی ادامه داد: تمام اتفاقاتی که برای بچه‌ها رخ داده، با مجوز دولت بوده و هیچ کار خلافی انجام ندادند. دیوان یک رای صادر کرده که به آن احترام می‌گذاریم و چون ساله حقوقی است، ما نمی‌توانیم درباره آن صحبت کنیم و یک حقوق‌دان باید درباره آن حرف بزند. به نظرم بخش حقوقی فدراسیون می‌تواند به جای بازیکنان صحبت کند.

بیرانوند گفت: بچه‌های تیم ملی با پول خودشان تمام هزینه‌های ماشین را پرداخت کردند. پول گمرکی را هم دادند. چون حقوقی است نمی‌توانم صحبت کنم و مطمئناً فدراسیون به دنبال آن است که پیش از جام ملت‌ها که بسیار حساس هم است، این موضوع حل شود. امیدوارم این امکانی که برای بازیکنان تیم ملی ایجاد شد، برای دیگر ورزش‌ها نیز رخ بدهد.
بیرانوند در خصوص اینکه آیا آماده جام ملت‌ها است یا خیر، گفت: من نمی‌توانم الان در خصوص جام ملت‌ها صحبت کنم. دو بازی دیگر با پرسپولیس دارم و بعد از این دو مسابقه در تیم ملی با شما در مورد جام ملت‌ها صحبت می‌کنم. البته متاسفانه بازی دوم در تهران نیست که بتوانم با شما صحبت کنم. تمام تمرکزم الان برای پرسپولیس است. هر موقع به جام ملت‌ها نزدیک شدیم و شما سر تمرین تیم ملی تشریف آوردید، آنجا صحبت می‌کنیم.

بیرانوند در واکنش به اینکه هنگام 4 تعویض گل محمدی به سرمربی تیم گفت که تعویض نکند، اظهار داشت: دم یحیی گل محمدی گرم که این اتفاق انجام نشد. در نهایت خودش به عنوان سرمربی تصمیم گیرنده بود. دم هواداران گرم که در این هوای سرد به ورزشگاه آمدند. می‌خواهم به آنها بگویم که وقتی شما 10 نفره هستید و می‌توانید در شرایط سخت یک تیم قدرتمند را شکست بدهید، 100 درصد مدعی اصلی قهرمانی هستید. ما تمام اشتباهات‌مان را انجام دادیم و دیگر نباید اشتباه کنیم. بس است. تمام تمرکزمان را گذاشته‌ایم. مصدومانی داشتیم مثل یاسین سلمانی، مرتضی پورعلی گنجی و وحید امیری. هر هفته هم مصدوم می‌دهیم و این کار را برای ما سخت کرده است.

(نکته جالب این است که به هنگام پاسخ به سوال قبلی، تلفن همراه بیرانوند زنگ خورد و پدر او پشت خط بود. بیرانوند تماس پدر را بی‌پاسخ نگذاشت و به او گفت که 5 دقیقه دیگر با او تماس می‌گیرد.)

بیرانوند در پاسخ به سوال دوباره خبرنگاران مبنی بر درخواستش برای عدم تعویض، تاکید کرد: به خودم اجازه نمی‌دهم و اصلا جرات این را ندارم که بروم در کنار خط و چنین حرفی را به آقای گل محمدی بزنم. خودش تصمیم گرفت و تصمیمی که گرفت هم به نفع تیم بود.

افزودن دیدگاه در خصوص این مطلب

فروشگاه پرسپولیس
×
فروشگاه پرسپولیس
خرید پیراهن اورجینال و هواداری از فروشگاه رسمی باشگاه پرسپولیس

خرید از فروشگاه