یک تیم خوب و شجاع را بردیم

مهدی ترابی: تمرکز ما روی بازی‌های خودمان است نه جدول و مسابقات دیگران

هافبک ملی‌پوش پرسپولیس گفت: ما تلاش می‌کنیم در این دو بازی باقیمانده، بتوانیم شش امتیاز را کسب کنیم. فقط تمرکزمان روی بازی‌های آینده‌مان می‌گذاریم. نمی‌توانیم آن را برای توجه به دیگران صرف کنیم.

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، مهدی ترابی پس از یک نمایش خوب و پرتحرک دیگر برای تیمش، در پایان پیکار امشب، عنوان داشت: می‌دانستیم بازی سختی جلوی شمس آذر خواهیم داشت. انصافاً شمس آذر تیمی جوان و شجاع است. بازی‌های‌شان را دیده بودیم و در تمام بازی‌ها خوب بازی کرده بودند. به آنها تبریک می‌گویم. سه امتیاز مهمی بود که توانستیم کسب کنیم و خدا را شکر توانستیم این کار را انجام بدهیم. به هواداران‌مان تبریک می‌گویم، سه امتیاز مبارک‌شان باشد.

وی در پاسخ به این پرسش که بعد از تساوی استقلال و شکست سپاهان در دیدارهای هفته چهاردهم آیا امکان قهرمانی پرسپولیس در نیم‌فصل وجود دارد یا نه خاطرنشان کرد: ما تلاش می‌کنیم در این دو بازی باقیمانده، بتوانیم شش امتیاز را کسب کنیم. تلاش‌مان را برای رسیدن به این هدف انجام می‌دهیم. به جدول نگاهی نداریم. فقط تمرکزمان روی بازی‌های آینده‌مان می‌گذاریم. نمی‌توانیم این تمرکز را برای توجه به دیگران صرف کنیم.

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس درباره شدت تشویق هواداران با وجود اخراج بازیکن این تیم، تصریح کرد: آنها لطف دارند. خدا را شکر شرمنده هواداران نشدیم و توانستیم بازی را با نتیجه خوب تمام کنیم.

ترابی در پاسخ به این پرسش که وقتی نام حاج قاسم سلیمانی را می‌شنود یاد چه چیزی می‌افتد، تأکید کرد: مردانگی؛ مگر چیزی بالاتر از مردانگی داریم؟

افزودن دیدگاه در خصوص این مطلب

فروشگاه پرسپولیس
×
فروشگاه پرسپولیس
خرید پیراهن اورجینال و هواداری از فروشگاه رسمی باشگاه پرسپولیس

خرید از فروشگاه