امیدوارم این بازی شروعی برای تکرار قهرمانی‌ها باشد

گئورگی گولسیانی: این پنالتی سخت بود، ماشاءالله به من

مدافع گلزن پرسپولیس گفت: امیدوارم این پیروزی، گام اول برای بردها و موفقیت‌های بزرگ و همچنین تکرار قهرمانی‌های سال گذشته باشد. پرداخت‌ها هم انجام شد. دیر شد ولی انجام شد و از باشگاه تشکر می‌کنم.

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، گئورگی گولسیانی که با دو گل خود و پرسپولیس را بالا کشید پس از بازی با شمس‌آذر اظهار داشت: بازی واقعاً سختی بود و هر مسابقه در ایران دشوار است. با مشکلاتی روبه‌رو هستیم که روی آن‌ها کار می‌کنیم. امیدوارم این پیروزی، گام اول برای بردها و موفقیت‌های بزرگ و همچنین تکرار قهرمانی‌های سال گذشته باشد. فصل گذشته همه جام‌ها را بردیم. البته در پرسپولیس، در هر تورنمنت باید قهرمان شویم.

وی در مورد برتری پرسپولیس در این مسابقه، با وجود اخراج علی نعمتی در دقیقه 62 تصریح کرد: در فوتبال می‌توان 10 نفره هم پیروز شد. بازیکن ما دو کارت زرد گرفت و شرایط راحتی نداشتیم. به هر حال پرسپولیس کلاس بالایی دارد و از موقعیت‌های خودمان استفاده کردیم.

مدافع پرسپولیس درباره گل دوم خودش به شمس آذر اظهار داشت: صاحب ضربه پنالتی شدیم که ایستادن پشت آن پس از آن پنالتی که مقابل الدحیل از دست دادم، از لحاظ روانی آسان نبود. زدن این ضربه بسیار سخت بود، اما تصمیم گرفتم این پنالتی را بزنم.

گولسیانی در پاسخ به این پرسش که اگر محمد حسین کنعانی‌زادگان در زمین باشد، اجازه می‌دهد که پنالتی پرسپولیس را بزند یا خیر، خاطرنشان کرد: حسین بازیکن و شوتزن بسیار خوبی است. پیروزی تیم برای من بیشتر از هر چیزی اهمیت دارد و اگر هر بازیکنی از من بخواهد، اجازه می‌دهم که پنالتی پرسپولیس را بزند. زدن ضربه پنالتی آسان نیست.

وی در این مورد که برای سومین باراست که در یک مسابقه برای پرسپولیس دبل می‌کند، گفت: هر گلی که بزنم، برای تیمم خوشحال هستم؛ به‌ویژه اگر سه امتیاز بازی را بگیریم.
او درباره تاثیر مصدومیت پورعلی‌گنجی در عملکرد دفاعی پرسپولیس گفت: مرتضی عالی است چه از نظر شخصیتی و چه از نظر فوتبالی. فرشاد فرجی هم بازیکن خوبی است. برای او خوشحالم که توانست بازی خوبی انجام دهد.

مدافع پرسپولیس در واکنش به این که به دومین گلزن برتر خارجی این باشگاه تبدیل شده است،‌ عنوان کرد: واقعا؟ ماشاءالله.

گولسیانی درباره شایعاتی مبنی بر جدایی‌اش از پرسپولیس گفت:‌ نه! این درست نیست. یکسری مشکلات درباره پرداختی وجود دارد. آنها همه مطالبات من را دادند. با این که دیر دادند اما پرداخت شده و از آنها تشکر می‌کنم.

او درباره بهترین رویایش در سال ۲۰۲۴ بیان کرد: بهترین آرزوی من این است که سلامتی برای خانواده‌ام بخواهم. در ادامه قهرمانی برای پرسپولیس می‌خواهم.

افزودن دیدگاه در خصوص این مطلب

فروشگاه پرسپولیس
×
فروشگاه پرسپولیس
خرید پیراهن اورجینال و هواداری از فروشگاه رسمی باشگاه پرسپولیس

خرید از فروشگاه