علی نعمتی: از هواداران عذر می‌خواهم ولی آن صحنه پنالتی نبود

مدافع پرسپولیس گفت: از هواداران و تیم عذر می‌خواهم ولی دو سه بار صحنه را دیدیم و صد‌درصد پنالتی نبود. داور چون صحنه قبل را پنالتی نگرفت، این صحنه را پنالتی گرفت.

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، علی نعمتی بعد از دربی امشب، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در ابتدا می‌خواهم از هواداران و بازیکنان پرسپولیس به خاطر اشتباه پایان بازی عذرخواهی کنم. قطعاً جبران می‌کنم و دوست دارم موعود بنیادی‌فر بیاید و در مورد این پنالتی و هجمه‌ای که سمت من انداخت توضیح بدهد.

وی افزود: این چه پنالتی بود که بنیادی‌فر گرفت؟ الان 2-3 بار صحنه را دیدم و 100درصد پنالتی نبود. فقط به خاطر بررسی کردن صحنه قبل از آن که پنالتی را برای استقلال نگرفت در صحنه دوم پنالتی گرفت تا بازی را برای استقلال مساوی درآورد امیدوارم جواب قانع‌کنند‌ه‌ای بدهد.

مدافع پرسپولیس در خصوص اینکه با وجود استفاده از VAR این بازی حاشیه زیادی داشت، گفت: بنیادی‌فر در صحنه پنالتی در دو متری توپ قرار داشت اما در ابتدا پنالتی اعلام نکرد و چند دقیقه بعد خطا گرفت و باز هم می‌گویم این صحنه پنالتی نبود. اینجا بار دیگر از همه بازیکنان تیم و هواداران عذرخواهی می‌کنم و امیدوارم بتوانم جبران کنم.

افزودن دیدگاه در خصوص این مطلب

فروشگاه پرسپولیس
×
فروشگاه پرسپولیس
خرید پیراهن اورجینال و هواداری از فروشگاه رسمی باشگاه پرسپولیس

خرید از فروشگاه