سهم آکادمی پرسپولیس از فهرست بزرگسالان در آستانه دو رقمی شدن

تعداد بازیکنانی که محصول آکادمی فوتبال پرسپولیس هستند در تیم بزرگسالان به عدد ده نزدیک شد که تاکنون در باشگاه سابقه نداشته است.

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، توجه و سیاست ویژه مدیریت باشگاه در دو سال اخیر برای تامین بخشی از نیازهای فنی تیم بزرگسالان از محل تیم‌های پایه و طرح رشد و توسعه فوتبال با تلاش‌ها و درایت دلسوزانه مربیان تیم‌های پایه و محسن خلیلی، مدیریت آکادمی فوتبال پرسپولیس و تدبیر و جسارت یحیی گل‌محمدی در استفاده از جوان‌ها در حال به ثمر نشستن است.

باشگاه در راستای برنامه خود، نگاه درآمدی به بخش فوتبالی مجموعه ورزشی شهید درفشی‌فر نداشته است و آن را به سرمایه‌گذاری برای فوتبال پایه تبدیل کرد. در این راستا اخیرا نخستین و تنها مدرسه رسمی فوتبال پرسپولیس نیز راه‌اندازی شد. در حال حاضر نیز در آستانه دو رقمی شدن سهم پرورش‌یافتگان آکادمی باشگاه در تیم اصلی هستیم.

محمد عمری بازیکنی بود که با اعتماد و شجاعت سرمربی تیم در فصل گذشته درخشید. برخلاف تبلیغاتی که وجود دارد، یحیی گل‌محمدی این شجاعت را داشته است که فرصت را در اختیار بازیکنان برگزیده آکادمی بگذارد تا با نشان دادن توانایی خود سهمی از مسابقات را به خود اختصاص دهند که محمد میلاد سورگی از جمله آن ها است. پیش از این نیز علیرضا خدادادی جزو بازیکنانی بود که برای وی برنامه داشت و می‌توانست پدیده جدید فوتبال ایران باشد که توسط پرسپولیس به ثمر نشسته است ولی این برنامه با آسیب‌دیدگی پیش آمده به چند ماه دیگر موکول شده است.

علیرضا بابایی، علیرضا عنایت‌زاده، امید فهمی و امیررضا رفیعی از دیگر بازیکنان آکادمی هستند که سرمربی برای آن ها خواهان صدور کارت بازی شد. در هفته‌ای که گذشت نیز محمد بادپا و سهیل صحرایی پس از زیر نظر گرفته شدن در تمرینات، به فهرست تیم اضافه شده‌اند. عرفان نجاری از تیم جوانان نیز در حال حاضر در تمرینات حضور دارد و بازیکنان دیگری هم در این فصل این شانس را پیدا خواهند کرد تا در صورت تامین نظر کادر فنی به فهرست تیم اضافه شوند.

و این داستان ادامه دارد.

افزودن دیدگاه در خصوص این مطلب

فروشگاه پرسپولیس
×
فروشگاه پرسپولیس
خرید پیراهن اورجینال و هواداری از فروشگاه رسمی باشگاه پرسپولیس

خرید از فروشگاه