برگزاری دومین قرعه‌کشی دارندگان کارت هواداری پرسپولیس

با همکاری باشگاه پرسپولیس و بانک‌شهر، 12برنده بلیت دربی (یا پیراهن پرسپولیس) و کارت هدیه به حکم قرعه مشخص شدند.

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، دومین قرعه‌کشی دارندگان کارت هواداری پرسپولیس برگزار و 12 برنده جدید آن مشخص شدند.
این قرعه‌کشی همان‌طور که پیش از این اعلام شد همه هفته با همکاری باشگاه پرسپولیس و بانک‌شهر، مجری انحصاری کارت هواداری، برگزار می‌شود. در جریان این قرعه‌کشی به نشانه این که هواداران یار دوازدهم تیم‌ها هستند، به حکم قرعه 12 نفر برنده هدایای ویژه می‌شوند.
این قرعه کشی همچنین با حضور نماینده بازرگانی صدا و سیما به انجام رسید.
حمزه جواهری فرزند ناصر، محمد حسین آبشار فرزند ابراهیم، امیرشایان روزبهانی فرزند محسن، محمد کیخا فرزند خدابخش، محمد‌طاها عیوضی فرزند حبیب، کاوه محمد علی بیگی فرزند حسن، جواد درویشی فرزند رضا، مهرشاد بخشایی شهربابکی فرزند مهران، امیر طاها هاشمی فرزند بهروز، شهنام موسوی فرزند شهرام، آراد کهساری فرزند رضا و محمدرضا علی‌دادی فرزند مجید دارندگان کارت هواداری پرسپولیس هستند که در قرعه کشی این هفته برنده یک عدد بلیت دربی 102(یا یک دست پیراهن پرسپولیس) و یک عدد کارت هدیه شده‌اند.
کارت هدیه برندگان از سوی بانک شهر به نشانی آن‌ها که نزد این بانک دارند، ارسال شده است و آن‌ها برای دریافت بلیت بازی باید با به همراه داشتن کارت ملی خود تا ساعت 12 روز پنج‌شنبه جاری (23 آذر) به ساختمان مرکزی باشگاه مراجعه کنند.
شایان ذکر است کارت هواداری پرسپولیس که دریافت آن از طریق شعب بانک شهر در سراسر کشور و همچنین از درگاه اینترنتی این بانک به آسانی انجام می‌شود، در واقع یک کارت بانکی است. از این رو دریافت آن مستلزم پرداخت هیچ وجه اضافی نخواهد بود. این کارت از تمام مزایای کارت‌های بانکی همه بانک‌ها که به صورت روزمره در جامعه مورد استفاده قرار می‌گیرد و خدمات و تسهیلات ویژه‌ای که بانک شهر به مشتریان و دارندگان کارت‌های بانکی ارایه می‌دهد، بهره‌مند است. علاوه بر این موارد دارندگان کارت هواداری پرسپولیس صادره از سوی بانک شهر از تخفیف‌ 30 درصدی خرید بلیت بازی‌های خانگی پرسپولیس بهره‌مند هستند و به زودی تسهیلات و خدمات دیگری نیز برای هواداران د ارنده این کارت، فعال خواهد شد.

افزودن دیدگاه در خصوص این مطلب

فروشگاه پرسپولیس
×
فروشگاه پرسپولیس
خرید پیراهن اورجینال و هواداری از فروشگاه رسمی باشگاه پرسپولیس

خرید از فروشگاه