حسین بادامکی: پرسپولیس با نظر سرمربی تقویت می‌شود

سرپرست معاونت ورزشی باشگاه پرسپولیس گفت: پرسپولیس برای نیم فصل دوم تقویت می‌شود. بعد از دربی با یحیی درباره بازیکنان مورد نظر صحبت می‌کنیم.

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، پس از پیروزی سرخپوشان در مصاف با تیم فوتبال هوادار، اظهار داشت: به کمیته اخلاق فراخوانده شده‌ام اما دلیل آن را نمی‌دانم. سوالی از من پرسیده شد و من جواب آن را دادم اما دلیل احضارم به کمیته اخلاق را نمی‌دانم.

وی در خصوص بازی ادامه داد: مهم ۳ امتیاز بازی بود که خدا را شکر آن را به دست آوردیم و انشاالله با یک روحیه خوب، خودمان را برای دیدار با استقلال آماده می‌کنیم.

بادامکی در خصوص جلسه چند روز پیش مدیرعامل باشگاه با سرمربی و بازیکنان این تیم بیان کرد: جلسه خاصی نبود و مدیرعامل تصمیم گرفت که به بازیکنان سر بزند. سرمربی تیم تمام تلاش خود را می‌کند تا پرسپولیس پیروز شود. تیم هوادار بازیکنان خوبی دارد و به نظرم شایسته قرار گرفتن در رده‌های بالایی جدول رده‌بندی هستند.

معاون باشگاه پرسپولیس خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه بازی گذشته را واگذار کردیم، استرس در این بازی طبیعی بود و دوست نداشتیم پیش از دربی امتیاز از دست بدهیم. خدا را شکر توانستیم این ۳ امتیاز را به دست بیاوریم.
قصد تقویت تیم را داریم و باید به نیمه پُر لیوان هم نگاه کرد. تیم‌های آکادمی باشگاه پرسپولیس عملکرد خوبی دارند و بازیکنان جوان رفته رفته به تیم بزرگسالان اضافه می‌شوند. یحیی گل محمدی هنوز لیست بازیکنان مد نظر خود را به ما نداده است اما پس از دیدار با استقلال قرار است جلسه‌ای شکل بگیرد تا گل محمدی بازیکنان مدنظر خود را به مدیریت باشگاه اعلام کند.

او در خصوص دربی تصریح کرد: دربی با سایر دیدارها متفاوت است و حساسیت خودش را دارد. هم پرسپولیس و هم استقلال از تیم‌های بالانشین لیگ محسوب می‌شوند که این موضوع حساسیت بازی را دو چندان می‌کند.

افزودن دیدگاه در خصوص این مطلب

فروشگاه پرسپولیس
×
فروشگاه پرسپولیس
خرید پیراهن اورجینال و هواداری از فروشگاه رسمی باشگاه پرسپولیس

خرید از فروشگاه