برای استفاده از تخفیف خرید بلیت دربی، زودتر اقدام کنید

هوادارانی که قصد حضور در ورزشگاه برای تماشای دربی را دارند، برای استفاده از تخفیف 30 درصدی خرید بلیت باید نسبت به دریافت کارت هواداری در روزهای قبل از خرید اقدام نمایند.

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، با توجه به اعلام آمادگی بانک شهر و مجری فروش بلیت الکترونیک، طرح تخفیف 30 درصدی فروش بلیت مسابقات خانگی پرسپولیس برای دارندگان کارت هواداری، از دربی 102 که پنج‌شنبه جاری برگزار خواهد شد، به اجرا در خواهد آمد.
همان‌طور که پیش از این اعلام شد، باشگاه پرسپولیس تصمیم گرفته است برای هواداران که دارای کارت هواداری هستند تخفیف 30 درصدی برای خرید بلیت مسابقات خانگی را قائل شود. برای این منظور نیاز به انجام هماهنگی‌های فنی بین مجریان صدور کارت و فروش بلیت بود که اکنون محقق شده است.
بر این اساس، کد ملی افرادی که به جهت دریافت کارت هواداری، شناسه‌ هواداری خود را دریافت کرده‌اند به صورت آفلاین در اختیار مجری طرح فروش بلیت الکترونیک قرار می‌گیرد. به این ترتیب وقتی یک فرد با همان کد ملی برای خرید از سامانه فروش بلیت اقدام می‌کند، سیستم به صورت خودکار، اعمال تخفیف را انجام خواهد داد.
در این ارتباط هواداران عزیز به این نکته توجه داشته باشند که به روزرسانی کدهای ملی در سیستم فروش بلیت به صورت آفلاین و روزانه انجام می‌شود. به این ترتیب به عنوان مثال اگر فردی قصد خرید بلیت در روز چهارشنبه را داشته باشد باید کارت هواداری خود را روز سه‌شنبه و در حالت بهتر باید آن را روز دوشنبه دریافت کرده باشد تا زمان کافی برای معرفی کد ملی وی فراهم باشد.
همچنین برای دربی با توجه به این که فروش بلیت مسابقه، به محض صدور مجوز نهاد‌های ذیربط آغاز خواهد شد و ممکن است این اتفاق، هر یک از روزهای آینده باشد، هوادارانی که قصد استفاده از امکان فوق را دارند باید هر چه سریع‌تر برای دریافت کارت هواداری اقدام کنند، چون با توجه به محدود بودن ظرفیت بلیت فروشی، این احتمال وجود دارد که بلیت‌ها به سرعت خریداری شوند.
گفتنی است؛ تنها مرجع صدور کارت هواداری پرسپولیس که یک کارت بانکی است و تهیه آن، هزینه اضافه‌ای را ایجاد نمی‌کند، «بانک شهر» و تنها مرجع فروش بلیت اینترنتی و الکترونیک بازی‌های خانگی پرسپولیس نیز سامانه https://footballeticket.ir/ است. هر کارت هواداری یا بلیت تهیه شده خارج از چارچوب ذکر شده فاقد اعتبار خواهد بود. توجه به این نکته با توجه به این که احتمال می‌رود برای دربی بار دیگر شاهد فروش بلیت‌های ‌جعلی یا غیر رسمی باشیم، ضروری است.

افزودن دیدگاه در خصوص این مطلب

فروشگاه پرسپولیس
×
فروشگاه پرسپولیس
خرید پیراهن اورجینال و هواداری از فروشگاه رسمی باشگاه پرسپولیس

خرید از فروشگاه