لیگ قهرمانان آسیا؛

هواداران این هشدارها را جدی بگیرند

باشگاه پرسپولیس با توجه به بازی پیش رو با الدحیل، در ارتباط با پروتکل‌های امنیتی مورد تاکید کنفدراسیون فوتبال آسیا، اطلاعیه‌ای صادر کرد.

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس در این اطلاعیه آمده است؛

حضور هواداران پرسپولیس در عرصه‌های گوناگون به ویژه در ورزشگاه‌ها برای حمایت از سرخپوشان و افزایش انرژی و انگیزه آنها، همواره برگ برنده‌ای برای پرطرفدارترین تیم آسیا و ایران است. از این رو حفظ این عامل برتری در سرلوحه امور باشگاه قرار دارد و بر روی آن تاکید می‌شود.
باشگاه بر همین اساس، بر رعایت ضوابط مورد تاکید کنفدراسیون فوتبال آسیا تاکید دارد و از هواداران تقاضا می‌کند حساسیت لازم را بر اجرای این موارد از سوی خود و دیگر تماشاگران داشته باشند و در ترویج و تبلیغ آن در محافل هواداری بکوشند. چنان‌که در سال‌های گذشته نیز در مقایسه با تماشاگران تیم‌ها، بهترین عملکرد را از خود نشان دادند.

باشگاه پرسپولیس ضمن ابلاغ سپاس مجدد خود نسبت به هواداران، با احترام از تماشاگران عزیز می‌خواهد در کنار نمایش ارزشمند حضور در ورزشگاه آزادی و شور و انرژی مضاعفی که ایجاد می‌کنند، توصیه‌ها و خواسته‌های کنفدراسیون فوتبال آسیا برای ایجاد نظم و انضباط، امنیت و احترام به حریف و عوامل برگزاری مسابقات را سرلوحه کار خود قرار دهند. همان‌‎طور که این موارد همواره مورد تاکید خانواده بزرگ پرسپولیس بوده است.

پرتاب هر گونه اشیا، انفجار مواد محترقه، استفاده از هرگونه مواد آتش‌زا و دودزا روی سکوها به هر نحو، استفاده از عوامل مزاحم در برگزاری مسابقه چون نور لیزر، ورود به بخش‌های غیر مجاز یا استقرار در آن‌ها چون محیط برگزاری مسابقه، راه‌پله‌های بین سکوها، راهروها و مواردی از این دست، توهین به عوامل برگزاری مسابقه یا تیم حریف، بی‌نظمی روی سکوها، به کار بردن شعارهای نامتناسب با محیط ورزش، به کارگیری الفاظ و شعارهایی که از آنها شائبه توهین، قوم‌گرایی، مسایل سیاسی یا نژاد پرستی ایجاد ‌شود. ایجاد اختلال در جریان برگزاری بازی به هر نحو، تهدید، استفاده از نمادها، پرچم‌ها یا پارچه نوشته‌هایی که مقررات یاد شده در آنها لحاظ نشده باشد، همگی از موارد تخلف انضباطی تلقی می‌شود و آسیب زننده به پرسپولیس خواهند بود. پرهیز از این موارد به شدت مورد تاکید کنفدراسیون فوتبال آسیا قرار دارد و به تیم‌های حاضر اعلام شده است؛ در مواجهه با آن، برخوردهای جدی انضباطی صورت می‌گیرد.

همچنین لازم به یادآوری است که از موارد مورد تاکید کنفدراسیون فوتبال ورود تماشاگر طبق ظرفیت تعیین شده است. راهروها، راه پله‌ها و در کل مسیرهای عبور باید خالی از تماشاگران باشد. این تدابیر برای حفظ امنیت تماشاگران است. بر این اساس برای چندمین بار تقاضا می‌کنیم عزیزانی که موفق به خریداری بلیت رسمی از مرجع رسمی نشده‌اند؛ بدون بلیت یا با بلیت‌های جعلی یا غیر رسمی که از بازار سیاه خریداری شده است به هیچ وجه به سوی ورزشگاه حرکت نکنند. هوادارانی که بلیت را از سامانه رسمی خریداری کرده اند، کارت ملی خود را برای تایید هویت، همراه داشته باشند.

تماشاگران پرسپولیس همچنین توجه داشته باشند که شاید بعضی عوامل بخواهند تحت پوشش جعلی هواداری پرسپولیس، شرایطی را فراهم آورند که با نقض موارد یاد شده، موجبات محرومیت پرسپولیس از حضور تماشاگران، بازی خانگی یا اعمال جریمه را فراهم آورند. در این موارد ضروری است با رعایت موازین قانونی و با پرهیز از درگیری، در همکاری با عوامل برگزاری مسابقه، اعضای کمیته مشوقین که روی سکوها مستقر هستند و نیروی انتظامی، از وقوع آن جلوگیری کنند.

افزودن دیدگاه در خصوص این مطلب

فروشگاه پرسپولیس
×
فروشگاه پرسپولیس
خرید پیراهن اورجینال و هواداری از فروشگاه رسمی باشگاه پرسپولیس

خرید از فروشگاه