بازیکنانم از جان مایه گذاشتند و شجاعانه بازی کردند

یحیی گل‌محمدی: تمام شد باید روی پیروزی بر الدحیل تمرکز کنیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بچه‌ها از جان مایه گذاشتند و باید از تک تک آنها تشکر کنم. آن‌ها شجاعانه بازی کردند. مشکلات ما را همه می‌دانند ولی باید روی بازی با الدحیل تمرکز کنیم.

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، پرسپولیس در شبی که شانس پیروزی مقابل النصر را داشت، به تساوی رضایت داد. یحیی گل‌محمدی در پایان این مسابقه در کنفرانس خبری، اظهار داشت: بازی سختی برای هر دو تیم بود. هر دو تیم به دنبال این بودند تا برنده بازی شوند. خیلی از دقایق بازی کنترل دست ما بود و موقعیت‌های خوبی روی دروازه حریف ساختیم اما در دادن پاس آخر به مشکل خوردیم اما در هر صورت مقابل تیم حرفه ای و قوی بازی داشتیم. هر تیمی مقابل النصر با توجه به بازیکنانی که دارد، به مشکل می‌خورد، حتی اگر 10 نفره باشند. با این حال، بازی شجاعانه‌ای از بازیکنان‌مان دیدیم.
وی ادامه داد: از بازیکنانم تشکر می‌کنم چون خیلی سخت به ریاض رسیدیم و مشکلات پشتیبانی زیادی داشتیم، با این حال بچه‌ها با تمام وجود بازی کردند و تمام انرژی‌شان را گذاشتند. برخی از تعویض‌ها به خاطر خستگی بازیکنان بود. بچه‌ها از جان مایه گذاشتند و باید از تک تک آنها تشکر کنم.
سرمربی سرخپوشان خاطرنشان کرد: جا دارد از میزبانی تشکر کنم. ما واقعا جلوی یک تیم حرفه‌ای با ستارگان بزرگ بازی کردیم. به نظرم می‌توانستیم مسابقه را ببریم. در دقایقی از بازی پرس خوب گذاشتیم اما فکر کنم آنجایی که باید پاس خوب می‌دادیم و ضربه آخر را می‌زدیم، مشکل داشتیم. این تساوی که در زمین النصر به دست آمد، برایمان ارزشمند است. حالا باید خودمان را برای بازی الدحیل آماده کنیم و فکر کنم فقط یک راه برای صعود داریم و آن هم پیروزی مقابل الدحیل است.

وی درباره مشکلات پرسپولیس تصریح کرد: در این مورد خیلی صحبت شد. همه می‌دانیم چه اتفاقاتی برای تیم رخ داد. اما چیزی که الان باید به آن فکر کنیم این است که چگونه تیم را برای بازی بعدی آماده کنیم. بازیکنان ما از جان مایه می‌گذارند و تلاش بیشتر می‌کنند. این بازیکنان ارزشمند هستند و قابل تقدیرند. نمی‌توانیم به سادگی از نام بازیکنان بگذریم. با تمام کمبودهایی که وجود داشت، ما تلاش کردیم و این ارزشمند است. چیزی که اهمیت دارد این است که تمرکزمان روی تیم باشد و روی وظایف‌مان تمرکز کنیم تا از این گروه صعود کنیم.
گل‌محمدی درباره بازی پیش رو مقابل الدحیل عنوان داشت: شرایط‌مان را باید بررسی کنیم. باید آنها را آنالیز کنیم ببینیم وضعیت‌شان چگونه است. زیاد اطلاعی از آخرین وضعیت تیم‌شان نداریم. بازی با الدحیل برای ما مسابقه مرگ و زندگی است. شاید مهمترین بازی سال ما باشد باتوجه به شرایطی که برای صعود تیمهای دوم داریم. فکر کنم رقابت خیلی نزدیکی برای تیمهای دوم باشد و به تنها چیزی که باید فکر کنیم فقط گرفتن سه امتیاز است. فکر کنم با حضور هواداران که قدرت اصلی تیم ما هستند، انشاا… بازی خوبی را انجام خواهیم داد. الدحیل هم تیم خوبی است و باتوجه به تغییراتی که در کادرفنی مربیگری داشته، نتایج رو به رشدی دارند.

افزودن دیدگاه در خصوص این مطلب

فروشگاه پرسپولیس
×
فروشگاه پرسپولیس
خرید پیراهن اورجینال و هواداری از فروشگاه رسمی باشگاه پرسپولیس

خرید از فروشگاه