این ناهماهنگی برای دیر رسیدن ما عجیب بود

یحیی گل‌محمدی: با یک بازی خوب، سه امتیاز را کسب می‌کنیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: این ناهماهنگی که باعث تغییر برنامه سفر ما شد، در این سطح رقابت‌ها عجیب بود ولی الان دوست دارم روی یک بازی خوب و کسب سه امتیاز بازی با النصر تمرکز کنم.

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، یحیی گل‌محمدی در کنفرانس خبری پیش از بازی با النصر، اظهار داشت: در این سطح از بازیها واقعا عجیب بود این ناهماهنگی که باعث شد ما دیر به عربستان برسیم و من از این بابت متاسفم. جدای از این مساله، می‌دانیم که مقابل یک تیم با کیفیت بازی داریم و آنها ستاره‌های زیادی دارند. ما بازی رفت را هم باختیم، اما امروز با بچه‌ها جلسه داشتیم و گفتیم که می‌خواهیم فردا کیفیت خودمان را نشان دهیم. هدف‌مان گرفتن سه امتیاز است. می‌دانیم جو استادیوم سنگین است و حریف، بازیکنان بزرگی دارد ولی آماده هستیم که بازی خوبی انجام دهیم. می‌دانم که فردا بازی خوب را همراه با کسب سه امتیاز خواهیم داشت. این هدف اصلی ما است.

وی در اشکال و اختلال پیش آمده برای سفر برنامه‌ریزی شده پرسپولیس به عربستان ادامه داد: در این مورد حرف زیاد است اما من الان دوست دارم به تمرین برسم چون تمرین دیر شده است و روی مسایل مربوط به بازی فردا تمرکز کرده‌ایم. ما زیاد دوست نداریم ذهن‌مان را مشغول چیزهایی کنیم که نباید اتفاق می‌افتاد. دنبال این هستیم تا روی اتفاقاتی که می‌خواهیم رقم بزنیم، تمرکز خوبی داشته باشیم و بازی خوبی را انجام بدهیم.

افزودن دیدگاه در خصوص این مطلب

فروشگاه پرسپولیس
×
فروشگاه پرسپولیس
خرید پیراهن اورجینال و هواداری از فروشگاه رسمی باشگاه پرسپولیس

خرید از فروشگاه