تساوی پرسپولیس و نساجی با گلزنی محمد مهدی احمدی

تیم‌های فوتبال پرسپولیس و نساجی، امروز (دوشنبه) در یک بازی دوستانه به مصاف یکدیگر رفتند و نتیجه این پیکار که در غیاب ملی‌پوشان انجام شد با تساوی یک به یک به پایان رسید.

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، نساجی قائمشهر، امروز در یک بازی دوستانه که در هوایی بارانی انجام شد، در یک بازی دوستانه، در ورزشگاه دستگردی میهمان سرخپوشان ایران بود.
این مسابقه، در سه زمان 30 دقیقه‌ای انجام شد. پرسپولیس برای این بازی ملی‌پوشان و وحید امیری که در اختیار کادر پزشکی است را در اختیار نداشت. نبیل باهویی نیز از جهت رعایت احتیاط‌های پزشکی بازی نکرد.
نخستین گل این مسابقه توسط نساجی در دقیقه 5 و توسط محمدرضا آزادی، در پی یک غافلگیری و اشتباه فردی مدافعان به ثمر رسید. پس از آن، نبض بازی در دست شاگردان یحیی گل‌محمدی بود. موقعیت‌های خوبی هم ایجاد شد ولی توپ درون دروازه نمی‌رفت. پرسپولیس در زمان سوم بازی، سهم بازیکنان جوان و امید را بیشتر کرد و اتفاقا این ترکیب در دقایق پایانی، بازی را به تساوی کشید. در دقیقه ۸۰، محمد مهدی احمدی توپ برگشتی روی شوت امیررضا شیخی راد را که به تیر‌ دروازه خورده بود، وارد دروازه نساجی کرد تا بازی با تساوی یک بر یک به پایان برسد.

افزودن دیدگاه در خصوص این مطلب

فروشگاه پرسپولیس
×
فروشگاه پرسپولیس
خرید پیراهن اورجینال و هواداری از فروشگاه رسمی باشگاه پرسپولیس

خرید از فروشگاه