تقابل دیدنی دو نماینده آسیا در فوتبال ایران

پرسپولیس در هفته دهم مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران، میهمان سپاهان در اصفهان است. تقابل دو نماینده و قدرت فوتبال ایران در آسیا از جذابیت خاصی برخوردار خواهد بود.

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، سرخپوشان ایران در هفته دهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران (جام خلیج فارس) میهمان سپاهان در اصفهان خواهند بود. این مسابقه نه تنها در ایران که در آسیا، زیر ذره‌بین تیم‌های حاضر در بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا خواهد بود.

پرسپولیس در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا، در گروه E با 4 بازی و 7 امتیاز، پس از النصر عربستان در رده دوم قرار دارد و تیم سپاهان نیز در گروه C با 4 بازی و 7 امتیاز، بعد از الاتحاد عربستان در رده دوم جای گرفته است.

پرسپولیس در رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران، با 8 بازی، 5 برد، 3 مساوی، 11 گل زده، 4 گل خورده، تفاضل 7+ و 17 امتیاز در رده دوم جدول قرار دارد. (یک امتیاز کسر شده از سوی کمیته انضباطی)

سپاهان با 7 بازی، 5 برد، 1 مساوی، 1 باخت، 16 گل زده، 7 گل خورده، تفاضل 9+ و 12 امتیاز در رده نهم جدول جای گرفته است. (چهار امتیاز کسر شده از سوی کمیته انضباطی)

پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا و در هفته چهارم در تاجیکستان به تساوی یک بر یک برابر تیم استقلال شهر دوشنبه رضایت داد.

سپاهان در هفته چهارم این مسابقات در ورزشگاه آزادی میزبان آلمالیق بود و با نتیجه 9 بر صفر به برتری رسید.

پرسپولیس در هفته نهم لیگ برتر میزبان صنعت نفت آبادان بود که این دیدار هم با تساوی دو بر دو به پایان رسیده بود. سپاهان نیز در این هفته در ورزشگاه نقش جهان میزبان تیم ملوان بود که با نتیجه 3 بر 2 مغلوب نماینده انزلی شد.

دیدار رفت تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان از هفته دهم رقابت‌های لیگ برتر، از ساعت 16:30 دقیقه فردا (یکشنبه) در ورزشگاه نقش جهان اصفهان و با حضور تماشاگران آغاز خواهد شد.

افزودن دیدگاه در خصوص این مطلب

فروشگاه پرسپولیس
×
فروشگاه پرسپولیس
خرید پیراهن اورجینال و هواداری از فروشگاه رسمی باشگاه پرسپولیس

خرید از فروشگاه