نباید این طور گل بخوریم

سروش رفیعی: مصدوم و بیمار زیاد داشتیم و شرایط زمین هم خوب نبود

هافبک پرسپولیس گفت: مصدوم و بیمار زیاد داشتیم و بازی روی این زمین هم سخت بود. باید این دو بازی را بگذرانیم ببینیم چه می‌شود.

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، سروش رفیعی در پایان بازی با استقلال تاجیکستان، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بازی روی چمن مصنوعی و در روزی که متأسفانه، مصدومان زیادی داشتیم، اکثراً بازیکنان‌مان مریض شده بودند و از چند نفر آنها مجبور بودیم استفاده کنیم در حالیکه در شرایط بد بدنی بودند و شرایط زمین هم فشار را مضاعف کرد. ابتدا جلو افتادیم اما نباید این‌گونه گل می‌خوردیم. به هر حال پیش آمد.

وی در مورد اینکه عادت به بازی در چمن مصنوعی ندارید، گفت: عادت نداریم. اگرچه چمن مصنوعی بود اما روی چمن مصنوعی در این شرایط آبیاری می‌کنند که این کار را هم نکردند انگار روی آسفالت بازی کردیم. به نظر زمین خیلی صاف می‌آمد اما بازی روی آن برای پاس دادن و پا به توپ شدن سخت می‌شود. باید تلاش‌مان را بیشتر کنیم.

بازیکن پرسپولیس در مورد اینکه شانس پرسپولیس برای صعود کم شد، عنوان کرد: فوتبال است باید ببینید رقبای‌مان چه می‌کنند و این دو بازی را بگذرانیم ببینیم چه می‌شود.

رفیعی در مورد اینکه با مصدومیت‌ها و سرماخوردگی‌ها ادامه فصل برای پرسپولیس نگران‌کننده می‌شود، گفت:‌ سرماخوردگی خوب می‌شود مصدومیت هم جزو فوتبال است.

وی در مورد تشویق هواداران تاجیکی گفت: هم هواداران ما، هم تاجیکی‌ها تشویق‌مان کردند. از هواداران خودمان ممنونم که آمدند. هواداران تاجیکی هم لطف داشتند خیلی خوب و گرم و صمیمی فقط تیم‌شان را تشویق می‌کردند.

بازیکن پرسپولیس در مورد اینکه آنها به خاطر قرمزپوش بودن استقلال تاجیکستان شما را دوست دارند، گفت: خیلی ممنونم.

افزودن دیدگاه در خصوص این مطلب

فروشگاه پرسپولیس
×
فروشگاه پرسپولیس
خرید پیراهن اورجینال و هواداری از فروشگاه رسمی باشگاه پرسپولیس

خرید از فروشگاه