لیگ قهرمانان آسیا؛

یحیی گل‌محمدی: امیدوارم روزهای خوبی را با هم بسازیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: همه اعضای باشگاه که نفعی دارند برای پیشرفت تیم تلاش کنند تا از این شرایط بیرون بیاییم و به روزهای خوب‌مان برگردیم.

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، یحیی گل‌محمدی پس از تساوی در مصاف با استقلال تاجیکستان، اظهار داشت: بازی دو نیمه متفاوت داشت. در نیمه نخست، توپ را خیلی خوب به جریان درآوردیم و بازی را کنترل کردیم. موقعیت گل هم داشتیم و به گل خوبی هم رسیدیم. در نیمه دوم هدف‌مان این بود که گل دوم را بزنیم.

وی افزود: حریف در نیمه دوم هم انگیزه زیادی برای جبران گل داشت، ما هم توپ‌های زیادی را از دست دادیم به خصوص در خط هافبک. به این ترتیب بازی را به حریف دادیم. توضیحاتی در این باره نمی‌توانم داشته باشم و اکنون آنچه برای من مهم است این که باید ریکاوری کنیم و خودمان را برای بازی با الدحیل آماده کنیم. گروه بسیار سختی است بالا آمدن از این گروه مثل این است که به فینال لیگ قهرمانان آسیا برسید. تمام تلاش‌مان این است که در دو بازی آینده مقابل النصر و الدحیل بهترین نتیجه را بگیریم و صعود کنیم.
سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه چمن ورزشگاه خوب بود اما آب‌پاشی مناسب نشده بود، خاطرنشان کرد: انتظار داشتیم که مسئولان AFC نظارت بیشتری روی بحث چمن داشته باشند اما نه قبل از بازی و نه بین بازی چمن آبیاری نشد. اولین بار است که در آسیا این اتفاق رخ می‌دهد و دلیلش را نمی‌دانم. انتظارمان این بود که چمن حداقل آبیاری خوبی شود. چون هر دو تیم نفرات تکنیکی خوبی داشتند. چون اگر چمن آبیاری می‌شد سرعت بازی هم بیشتر می‌شد.

گل‌محمدی در مورد اینکه هواداران پرسپولیس این تیم را در ورزشگاه تشویق کردند، عنوان کرد: همین که به ورزشگاه آمدند و تیم را تشویق کردند فضای خوبی را در ورزشگاه ایجاد کردند. هر کسی که در باشگاه مسوولیت گرفته باید سخت‌کوشانه کار کند تا مشکلات‌مان را حل کند. همه کسانی که در این تیم هستند باید برای پیشرفت تیم تلاش کنند تا از این شرایط بیرون بیاییم و به روزهای خوب‌مان برگردیم. این می‌طلبد همه اعضای باشگاه که نفعی دارند برای پیشرفت تیم تلاش کنند تا از این شرایط بیرون بیاییم و به روزهای خوب‌مان برگردیم. باید همه تلاش کنند. با اینکه یک عده تمام جان‌شان را بگذارند و یک عده این کار را نکنند واقعاً کار سخت می‌شود. امیدوارم روزهای خوبی را با هم بسازیم.

وی در پایان راجع به کیفیت بازی نبیل باهویی تصریح کرد: او هم در حد توانش بازی می‌کند. شاید احتیاج به زمان بیشتری داشته باشد. به هر حال این موجودی ما است. ما در نقل‌و‌انتقالات نتوانستیم خواسته‌های‌مان را برآورده کنیم. نمی‌دانم به خاطر چه شرایطی بود. این مساله شرایط را برای ما سخت کرده است و به هر حال باید با همین بچه‌ها ادامه دهیم.

افزودن دیدگاه در خصوص این مطلب

فروشگاه پرسپولیس
×
فروشگاه پرسپولیس
خرید پیراهن اورجینال و هواداری از فروشگاه رسمی باشگاه پرسپولیس

خرید از فروشگاه