شرکت پرسپولیس در جام فلسطین قهرمان

باشگاه پرسپولیس به نشانه اعلام همبستگی با مردم مظلوم فلسطین، به ویژه شهروندان مورد ظلم غزه، در جام فلسطین قهرمان شرکت کرد.

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، جام فلسطین قهرمان، تورنمنتی بود که به ابتکار محمد انصاری بازیکن سابق پرسپولیس، در سطح مدارس فوتبال و با شرکت تیم‌های پرسپولیس، شهید ابراهیم هادی، پیکان و سایپا در ورزشگاه شهید هادی برگزار شد.
هدایت تیم مدرسه فوتبال رسمی پرسپولیس در این تورنمنت نیز برعهده حسن خانمحمدی و دستیاران وی از تیم نوجوانان پرسپولیس بود که روی فعالیت این مدرسه فوتبال نظارت مستقیم دارد.
رضا درویش، مدیر عامل پرسپولیس، خالد قدومی نماینده حماس در ایران، جوادی مدیرکل اداره ورزش و‌جوانان تهران، وحید امیری بازیکن پرسپولیس، علی اکبر رائفی‌پور، ‌حمید کرمی مدیر مدرسه فوتبال رسمی پرسپولیس و چهره‌های فرهنگی، هنری و ورزشی از حاضران در این تورنمنت بودند.
تیم مدرسه فوتبال رسمی پرسپولیس در پیکار نخست خود از این جام، تیم سایپا را با نتیجه سه بر یک مغلوب کرد تا در فینال برابر تیم شهید هادی قرار بگیرد. این مصاف در پایان وقت‌های قانونی با تساوی یک بر یک به پایان رسید تا سرخپوشان در ضربات پنالتی، عنوان برتر را از آن خود کنند.

افزودن دیدگاه در خصوص این مطلب

فروشگاه پرسپولیس
×
فروشگاه پرسپولیس
خرید پیراهن اورجینال و هواداری از فروشگاه رسمی باشگاه پرسپولیس

خرید از فروشگاه