حضور سرمربی پرسپولیس در مراسم بدرقه تیم ملی نوجوانان

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس امروز (سه‌شنبه) در مراسم بدرقه تیم ملی نوجوانان ایران به اندونزی حضور یافت و با اعضای این تیم دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، مراسم بدرقه تیم ملی فوتبال نوجوانان کشورمان به جام جهانی زیر ۱۷ سال اندونزی از ساعت ۱۰:۲۰ امروز آغاز شد.
در این مراسم مهدی محمد نبی (نایب رئیس اول فدراسیون)، امیر قلعه‌نویی (سرمربی تیم ملی بزرگسالان)، یحیی گل‌محمدی (سرمربی پرسپولیس)، احسان اصولی (سخنگو و عضو هیات رئیسه فدراسیون)، میرشاد ماجدی (عضو کمیته جوانان و عضو هیات رئیسه فدراسیون)، مارکار آقاجانیان (مربی پیشین تیم ملی)، مجتبی محرمی و محمدرضا مهدوی حضور داشتند.
یحیی گل‌محمدی از دیگر سخنران این مراسم بود. وی عنوان کرد: امروز اینجا هستم تا از شما انرژی بگیرم زیرا می‌دانم سرشار از انرژی و انگیزه هستید. چشم میلیون‌ها مردم به شما است‌. می‌دانم خیلی سخت به اینجا رسیدید. افتخار داشتم چند سال در پرسپولیس و ۲ سال در فولاد با حسین عبدی همبازی باشم. او انسان شریفی است و باید از زحماتش برای صعود تیم تقدیر و تشکر کنم. گروه شما راحت نیست‌. کار خیلی سختی دارید اما می‌خواستم بگویم شما ایرانی هستید. وقتی این پشتوانه را دارید و این اسم روی شما است می‌توانید کارهای بزرگ و نشدنی انجام بدهید.
وی افزود: بحث‌های فنی و پشتیبانی را فدراسیون و مربیان خوب‌تان انجام داده و می‌دهند اما طرف مهم قضیه خودتان هستید. اراده و خواست قلبی شما این باشد که می‌توانید کارهای بزرگی انجام بدهید. فقط باید اراده قبلی کنید. اولین چیز و مهم‌ترین قدم اراده شما است.
وقتی تیم من گل می‌زند به زمین نگاه نمی‌کنم و به نیمکت نگاه می‌کنم. وقتی می‌بینم نیمکت خوشحال‌تر از بازیکنان است‌، انرژی می‌گیرم.
سرمربی پرسپولیس تاکید کرد: وقتی گل زدید باید نیمکت بالا سر زننده گل باشد. باید انرژی خوبی داشته و از شروع تا پایان مسابقه با تمرکز باشید. بحث‌های فنی به کنار اما هر جا احساس کردید کار سخت است در دفاع و حمله پشت هم باشید‌.
گل‌محمدی تصریح کرد: دل من به این تیم خیلی روشن است و اطمینان دارم می‌توانید دل مردم و خانواده‌هایتان را اگر بخواهید شاد کنید. تا اینجا هم کار بزرگ و سختی انجام دادید اما قانع نباشید. آینده فوتبال کشور هستید. نگاهی هم که به جوانان می‌شود خوب است، می‌دا‌نم قلعه‌نویی هم دنبال این است جوانان را به سطح بالاتری بیاورد. چهار سال دیگر که جام جهانی را پیش رو دارید، باید نیمی از شما در تیم ملی بزرگسالان و نیمی دیگر در پرسپولیس باشید. البته شوخی کردم و قطعا می‌توانید در تیم‌های بزرگ دیگر مثل؛ استقلال، سپاهان و تراکتور هم بازی کنید.
وی در پایان گفت: به خدا توکل کنید. دعای ما پشت سر شما است. از همه پیشکسوتان هم تشکر می‌کنم و امیدوارم جلسه بعدی ما برای دادن جایزه به شما برای صعود و مراحل بالاتر باشد.

افزودن دیدگاه در خصوص این مطلب

فروشگاه پرسپولیس
×
فروشگاه پرسپولیس
خرید پیراهن اورجینال و هواداری از فروشگاه رسمی باشگاه پرسپولیس

خرید از فروشگاه