اطلاعیه باشگاه در خصوص سوء­استفاده کنندگان از نام و برند پرسپولیس

باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد؛ هرگونه استفاده از نام و علامت تجاري برای عرضه خدمات تجارى، فرهنگی، اجتماعی و ورزشی و تولید و توزیع پوشاک و لوازم ورزشی توسط اشخاص حقیقی و حقوقی بدون کسب مجوزهای لازم غیر قانونی و مورد تعقیب قضايي قرار خواهد گرفت.

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، در این اطلاعیه آمده است؛ به اطلاع عموم استفاده كنندگان از نام و علامت تجاري پرسپوليس، تولیدکنندگان و عرضه کنندگان وسائل و خدمات به ویژه در عرصه پوشاک و لوازم ورزشی در سراسر کشور می‌رساند، نام تجاري و نيز علامت تجاري باشگاه فرهنگي ورزشي پرسپولیس در اداره ثبت شرکت‌ها و اداره علائم تجاري به ثبت رسیده است و نام تجاري و علامت تجاري پرسپولیس جزء دارایی‌ها و اموال این باشگاه محسوب مي گردد.

بر این اساس، هرگونه استفاده از نام و علامت تجاري برای عرضه خدمات تجارى، فرهنگی، اجتماعی و ورزشی و تولید و توزیع پوشاک و لوازم ورزشی توسط اشخاص حقیقی و حقوقی بدون کسب مجوزهای لازم طبق مواد 31 و 40 قانون ثبت اختراعات، طرح های صنعتی و علائم تجاری مصوب 1386 و آئین نامه مربوطه جرم تلقی شده و مورد تعقیب قضايي قرار خواهد گرفت.

در همین ارتباط به اطلاع می‌رساند؛ در حال حاضر فقط شرکت تامین کننده البسه باشگاه پرسپولیس (مجید) که دارای قرارداد جاری و معتبر با باشگاه است، امکان فعالیت در این عرصه را دارد. لذا به اطلاع می‌رساند در صورت مشاهده هرگونه فعالیت خارج از این چارچوب توسط اشخاص حقیقی و حقوقی و استفاده و بهره‌برداری غیر مجاز از نام و علامت تجاري باشگاه پرسپولیس، موضوع در مراجع قضایی و ذیصلاح مورد پیگرد قرار گرفته و حقوق مادی و معنوی باشگاه مطالبه خواهد شد.

افزودن دیدگاه در خصوص این مطلب

فروشگاه پرسپولیس
×
فروشگاه پرسپولیس
خرید پیراهن اورجینال و هواداری از فروشگاه رسمی باشگاه پرسپولیس

خرید از فروشگاه