سرمربی ما به خاطر این تیم قید قرارداد چند برابری را زد

افشین پیروانی: آخرین بار باشد که این طور درباره پرسپولیس حرف می‌زنند

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس گفت: از تیم‌های دیگر هر کس می‌خواهد دیده شود درباره پرسپولیس حرف می‌زند. آخرین بار باشد که این طور درباره پرسپولیس حرف می‌زنند. باید به پرسپولیس، این کادر و اتفاقاتی که پرسپولیس رقم می‌زند احترام بگذارند.

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، در پایان بازی با ملوان در حالی که از بی‌احترامی‌ها نسبت به پرسپولیس و استفاده از گفتمان بی‌ادبانه مسوولان برخی باشگاه‌ها و تیم‌ها ناراحت بود، اظهار داشت: دو تیم خوب ریشه‌دار پرسپولیس و ملوان بازی خوبی ارایه دادند. بازی خوبی بود اما من نمی‌خواهم بحث فنی کنم. بحث امروز ما این است که این روزها هر کسی می‌خواهد دیده شود، درباره تیم پرسپولیس صحبت می‌کند.

او در پاسخ به این سوال که آیا منظور او خانی، عضو هیات مدیره استقلال است، عنوان کرد: اسم کسی را نیاور برادر من. مساله این است که پرسپولیس تیم بزرگی است و هر کسی از تیم‌های دیگر که می‌خواهد دیده شود اسم پرسپولیس را می‌آورد. یادتان باشد پرسپولیس تیم پرطرفدار و بزرگی است و [فقط در فصل گذشته] سه قهرمانی آورد. حداقل یک قهرمانی بیاورید و بعد اینطور اظهار نظر کنید.

مدیر تیم پرسپولیس افزود: بحث داوری و استادیوم و جایگاه و تیم را به رخ می‌کشند؛ یادتان باشد به پرسپولیس احترام بگذارید. باید به کادر پرسپولیس باید احترام بگذارید. باید به اتفاقاتی که برای پرسپولیس رقم می‌خورد، احترام بگذارید. دفعه آخرتان باشد. الان همه از رختکن ما می‌خواهند مصاحبه کنند که هر کسی به خودش اجازه می‌دهد، علیه تیم پرسپولیس اظهار نظر کند.
پیروانی خاطر نشان کرد: ما مربی‌ای داریم که می‌توانست به تیم‌های دیگر برود و چند برابر دستمزد پرسپولیس را بگیرد ولی به عشق پرسپولیس و هوادارانش ماند. پس نیایید مربی دیگر را با چنین مربی مقایسه کنید. یادتان باشد درباره تیم بزرگ پرسپولیس حرف می‌زنید.

افزودن دیدگاه در خصوص این مطلب

فروشگاه پرسپولیس
×
فروشگاه پرسپولیس
خرید پیراهن اورجینال و هواداری از فروشگاه رسمی باشگاه پرسپولیس

خرید از فروشگاه