علی نعمتی: پول‌ها برای دیگران است، هجمه‌ها برای پرسپولیس!

مدافع پرسپولیس گفت: قهرمانی را ما آورده‌ایم پول‌ها را رقبای ما می‌گیرند. رقم‌هایی برای قراردادهای‌شان می‌گویند که کسی باور نمی‌کند ولی همه هجمه‌ها به سمت پرسپولیس است!

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، نعمتی پس از بازی با ملوان در جمع خبرنگاران که با سوال درباره هجمه‌ها علیه پرسپولیس شروع شد، اظهار داشت: از آنها می خواهیم به تیمی که سه جام قهرمانی گرفته احترام بگذارند اینکه در مورد سرمربی و هیات مدیره ما صحبت می کنند بی احترامی است. فرار رو به جلو نکنند.

وی افزود: همه با هم این کار را انجام دادیم. ما سه قهرمانی متوالی فصل قبل را داریم. همه از باشگاه ما خبر دارند. ما با وجود مشکلات بسیار زیاد، قهرمان شدیم. ما قهرمان شدیم اما پول‌ها را باشگاهی صنعتی و تیمی دیگر که می‌گویند قراردادشان را کم کرده‌اند، گرفتند! بازیکن 16 میلیون تومانی و 120 میلیون تومانی فقط فرار رو به جلو است و بی احترامی به مخاطب است، ما در 6 سال اخیر فقط 6 قهرمانی داشتیم و بعد شرایط ما را ببینید و آن را با شرایط تیم‌هایی که قهرمان نشدند مقایسه کنید.

بازیکن پرسپولیس در مورد اینکه باور می‌کنید بازیکن استقلال 120 میلیون تومان قراردادش باشد گفت: خود شما واقعا باور می کنید؟! خیلی خنده دار است. آم وقت همه هجمه ها را سمت تیم ما می آورند.

نعمتی درمورد قطع وعده ناهار پرسپولیس گفت: مشکل زیاد بوده است.

افزودن دیدگاه در خصوص این مطلب

فروشگاه پرسپولیس
×
فروشگاه پرسپولیس
خرید پیراهن اورجینال و هواداری از فروشگاه رسمی باشگاه پرسپولیس

خرید از فروشگاه