دانیال اسماعیلی‌فر: الان از قهرمانی صحبت کردن زود است

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: الان از قهرمانی صحبت کردن زود و بی‌احترامی به رقیبان است. ما تلاش می‌کنیم و قطعا تیمی که قوی‌تر است قهرمان می‌شود.

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، دانیال اسماعیلی‌فر پس از پیروزی پرگل سرخپوشان مقابل پیکان، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: خدا را شکر بابت این سه امتیاز. بازی بسیار سختی بود. برای ما هم عجیب و غریب است که با وجود بزرگی تهران باید برای بازی به قزوین بیاییم. البته زمین هم با وجود زیبا بودن، شرایط خیلی جالبی نداشت. خیلی شُل بود اما خدا را شکر توانستیم سه امتیاز این بازی را مقابل تیم خوب پیکان به دست آوریم.

وی در مورد شانس پرسپولیس برای قهرمانی در این فصل، گفت: از الان خیلی زود است که در مورد قهرمانی حرف بزنیم. اگر الان در این مورد حرف بزنیم، به رقیبان خود بی‌احترامی کرده‌ایم. بازی به بازی پیش می‌رویم و با امید به خدا هر تیمی قوی‌تر باشد، دنبال قهرمانی است.

بازیکن پرسپولیس در مورد شرایط ورزشگاه، توضیح داد: ورزشگاه خوبی بود اما چمن برای بازی کردن شرایط خوبی نداشت زیرا بلند و شُل بود و شرایط برای ما و پیکان سخت شده بود. به هرحال موضوع مهم کسب 3 امتیاز بود که به آن رسیدیم.

اسماعیلی‌فر در مورد هت تریک شهاب زاهدی در این بازی، گفت: برای او خیلی خوشحال هستم زیرا فوتبالیست خیلی خوبی است و امیدوارم همین روند را ادامه بدهد.

افزودن دیدگاه در خصوص این مطلب

فروشگاه پرسپولیس
×
فروشگاه پرسپولیس
خرید پیراهن اورجینال و هواداری از فروشگاه رسمی باشگاه پرسپولیس

خرید از فروشگاه