دیدار پرسپولیس با پیکان در زمین بی طرف

تیم فوتبال پرسپولیس در هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر، میهمان پیکان است و تاکنون محل برگزاری این بازی مشخص نشده است.

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، سرخپوشان ایران، روز پنج‌شنبه هفته جاری در شرایطی به مصاف پیکان خواهند رفت که تیم میزبان تاکنون محل برگزاری این بازی را مشخص نکرده است و احتمالا این مسابقه در زمین بی طرف برگزار خواهد شد.
از سوی دیگر تیم ملی کشورمان، در تورنمنت چهار جانبه اردن، امشب در دیدار فینال این بازی‌ها به مصاف تیم ملی قطر خواهد رفت و این در شرایطی است که ملی‌پوشان پرسپولیس فردا (چهارشنبه) برای بازی برابر پیکان به تیم ملحق می‌شوند و کمتر از 24 ساعت زمان دارند تا در ترکیب پرسپولیس قرار بگیرند.
پرسپولیس با 5 بازی، 4 برد، یک مساوی، 6 گل زده، یک گل خورده، تفاضل 5+ و 12 امتیاز در رده دوم جدول قرار دارد. ضمن اینکه سرخپوشان پایتخت صدرنشین جدول رده‌بندی بوده و پس از کسر یک امتیاز از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، در حال حاضر در رده دوم قرار دارند و بعد از حکم کمیته استیناف، جایگاه این تیم مشخص خواهد شد.
تیم پیکان با 6 بازی، یک برد، 3 مساوی، 2 باخت، 4 گل زده، 7 گل خورده، تفاضل 3- و 6 امتیاز و یک بازی بیشتر نسبت به پرسپولیس، در رده نهم جدول جای گرفته است.
پرسپولیس در هفته گذشته تیم گل گهر را با یک گل شکست داد و تیم پیکان هم استقلال خوزستان را با یک گل در خانه خودش مغلوب کرد.
دیدار رفت تیم‌های پرسپولیس و پیکان طبق برنامه سازمان لیگ، پنج‌شنبه 27 مهر ماه در ساعت 18 برگزار خواهد شد.

افزودن دیدگاه در خصوص این مطلب

فروشگاه پرسپولیس
×
فروشگاه پرسپولیس
خرید پیراهن اورجینال و هواداری از فروشگاه رسمی باشگاه پرسپولیس

خرید از فروشگاه